@MrBee_RC
Op dinsdag 12 februari 2002 12:34 schreef Meelobee het volgende:
Afgelopen weekend ff met de spuitbussen aan de slag geweest
Het zijn helaas wel brakke pics, ivm gare webcam
http://www.joltmeister.com/meelobee/casemod.htm
ziet er wel mooi uit voor zover ik iets kan zien
Verwijderd
maar wat ik er van gezien heb ziet er netjes uit
ik wil ook me case modden maar ik durf niet!! bang dat ik alles mol
koop je nieuwe kastOp dinsdag 12 februari 2002 12:41 schreef BillGates666 het volgende:
pics zijn idd brak
Maar het ziet er wel netjes uit
Verwijderd
/offtopicOp dinsdag 12 februari 2002 12:41 schreef BillGates666 het volgende:
pics zijn idd brak
Gewoon doen. Let alleen op een paar kleine dingetjes.. Kan je eindresultaat alleen maar mooi worden.
1 - Ga niet rommellen als je meer als 2 biertjes op hebt. Daarmee ben ik ook een keer in de fout gegaan, en dat heeft me veel moeite gekost om te fixen
2 - Indien je onder invloed ben van een blowtje, BEDENK dan alleen, en ga niet uitvoeren. Komt meestal niet goed........
3 - Denk goed na over WAT je gaat doen. Niet instinctief gaan zagen ofzo, want dat kan slecht aflopen.
4 - De allerbelangrijkste.... LEES DE FAQ over casemodding. Daar staan erg veel links in.
Kortom.. Gewoon doen
/ontopic
Erg netjes gedaan. Jammer van de pics idd.
Logo ziet er erg stoer uit zo. Waarom heb je hem maar zo klein gedaan? Had dat een reden, of gewoon zomaar??
met spuiten mol je niks op ze'n hoogst ziet het er niet uitOp dinsdag 12 februari 2002 12:41 schreef BillGates666 het volgende:
pics zijn idd brak
2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
Verwijderd
Die blauwe gloed eruit is erg strak.
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Verwijderd
hmmz onder invloed van een blowtje hmmz jah dan krijg je meestal wel vette id-en daar heb je wel gelijk inOp dinsdag 12 februari 2002 13:08 schreef No1Uno het volgende:
[..]
/offtopic
Gewoon doen. Let alleen op een paar kleine dingetjes.. Kan je eindresultaat alleen maar mooi worden.
1 - Ga niet rommellen als je meer als 2 biertjes op hebt. Daarmee ben ik ook een keer in de fout gegaan, en dat heeft me veel moeite gekost om te fixen
2 - Indien je onder invloed ben van een blowtje, BEDENK dan alleen, en ga niet uitvoeren. Komt meestal niet goed........
3 - Denk goed na over WAT je gaat doen. Niet instinctief gaan zagen ofzo, want dat kan slecht aflopen.
4 - De allerbelangrijkste.... LEES DE FAQ over casemodding. Daar staan erg veel links in.
Kortom.. Gewoon doen
ik ga het gewoon doen
en wanneer ik ga beginnen post ik pics
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
unreal toch of heb ik het nou verkeerd
Volgens mijn wel.... Mooi gedaan manOp dinsdag 12 februari 2002 13:58 schreef kRyPtO het volgende:
wel gaaf gedaan vooral dat teken is wel gaaf.
unreal toch of heb ik het nou verkeerd
Gr33tings YMX
Alles onder invloed bedacht en uitgevoerd, vandaar 62 zaagjes2 - Indien je onder invloed ben van een blowtje, BEDENK dan alleen, en ga niet uitvoeren. Komt meestal niet goed........
/ontopic
Erg netjes gedaan. Jammer van de pics idd.
Logo ziet er erg stoer uit zo. Waarom heb je hem maar zo klein gedaan? Had dat een reden, of gewoon zomaar??
@ Go0s: Frontje van writer wordt vanavond helemaal zwart, is idd niet zo mooi zo.
Hopelijk vanavond ook wat betere pics (ff mn pa lief aankijken voor cam
@MrBee_RC
Verwijderd
Ow.. Das nie klein nee.. Op de foto lijkt het zo klein. Wel erg netjes uitgezaagd, en 62 zaagjes valt dan best mee tochOp dinsdag 12 februari 2002 14:48 schreef Meelobee het volgende:
[..]
Alles onder invloed bedacht en uitgevoerd, vandaar 62 zaagjesLogo is niet zo heel klein, 30 cm diameter
Zo ja, maak dan effe foto`s met LCD aan
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Ehhh.. Just uit nieuwsgierigheid... Waar laat je dat doen ?? Ik heb er namenlijk ook over nazitten denken, maar zag het uiteindelijk niet zitten, omdat ik niemand ken die dat netjes kan.Op dinsdag 12 februari 2002 17:47 schreef FleshY het volgende:
Best mooi gemaaktik laat mn logo airbrushen
Neej is geen lcd, is een glowmodOp dinsdag 12 februari 2002 17:47 schreef Illegal_Alien het volgende:
Hewb je nou ook een lcd`tje of?.....
Zo ja, maak dan effe foto`s met LCD aan
Nog steeds geen reactie op mn mail voor lcd
@MrBee_RC
Op dinsdag 12 februari 2002 22:41 schreef Meelobee het volgende:
[..]
Neej is geen lcd, is een glowmodmaar hij glowt nog niet, moeten nog ledjes in (blauw natuurlijk)
Nog steeds geen reactie op mn mail voor lcd
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet