12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
euhm ik heb in me bios gewoon een celly 1Ghz gekozen als cpu en hij koos zelf default voltage voor die cpu, en op de site van Intel kan je voltages terugvinden by the way.
Het voltage is dus in het bios gewoon te regelen?
Het hoeft dus niet dmv de convertor gedaan te worden begrijp ik?
Het hoeft dus niet dmv de convertor gedaan te worden begrijp ik?
Verwijderd
Coppermine p3's hebben een ander voltage (1.75v) dan Katmai p3's (2.0v) Je moederbord regelt dat voltage automatisch mits hij de cpu herkent. Heeft niks met slot1 te maken.
het gaat BTW om het p3c-D bord van Asus
Klopt.. Coppermines zijn namelijk ook in de slot-1 behuizing gemaakt.. Dus met hetzelfde voltage als de fcpga's!Op dinsdag 12 februari 2002 12:43 schreef eelcoz het volgende:
Heeft niks met slot1 te maken.
maw, ik kan gewoon die NIET regelbare convertors erin doen, daar prop ik de CPU's op en aanzetten, instellen en klaar
nice..
dit omdat ik ergens las, dat je per se regelbare voltage convertors moest hebben...
ik ga donderdag de pIII's en convertors halen
hehe
nice..
dit omdat ik ergens las, dat je per se regelbare voltage convertors moest hebben...
ik ga donderdag de pIII's en convertors halen
Mjah, da's afhankelijk van het bord en de bios.. Bij bijv. de P2B heb je wel een voltage-regeling nodig..Op dinsdag 12 februari 2002 12:48 schreef CIOMrCrazy het volgende:
Maar als ik me niet vergis heeft jouw bordje de 820 chipset, en die zou geen problemen moeten geven!
k, bedankt voor de tips
Pagina: 1