Toon posts:

[Illustrator]Perspectief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een leaflet een tegelvloer aan het tekenen, het is de bedoeling dat je in perspectief naar de vloer kijkt, waarop je een dweil in actie ziet...

Nou heb ik een tegelvloer getekend maar ik kan deze vloer niet zo draaien dat het lijkt als of je eroverheen kijkt.
Daarna komen er muren en wat meubels tegen de kant aan enzo.

Hier een tutorial die ik heb gevolgd zonder succes ?

Iemand een betere tip?

/me krijgt hier zware hoofdpijn van want moet over een paar uur wat laten zien....

Verwijderd

T enige dat ik kan bedenken is Macromedie Freehand, want daar zit een Perspective Grid in... In Illustrator zou ik niet weten hoe je t makkelijk voor elkaar krijgt.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
Waarom zou je het niet doen zoals die tutorial? Lijkt mij gewoon duidelijk uitgelegd. Speel anders een beetje met skew, perspective en free distort en je komt een eind. Succes

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Voor Illustrator heb je een plugin dat ervoor zorgt dat je zoiets als de perspective grid van Freehand krijgt...

Stond in een van de CA's.

Verwijderd

Met Perspective gaat het ook wel lukken, denk ik... Gewoon de 2 bovenste hoekpunten van de tegelvloer wat naar elkaar brengen en dan met Free Transform de tegelvloer wat indrukken zodat ie minder hoog wordt. Zo maak je de verhoudingen kloppend.
Pagina: 1