Steeg,
ik Internet ook met Slownera. De snelheid van de modem is niet op te voeren op een legale manier. Wat je wel kunt doen is de proggie SpeedTec downloaden bij
www.download.com Het is een shareware programma, maar jij kunt bij
www.astalavista.box.sk een patch afhalen waardoor je niet hoeft te registreren.
De programma past het een en ander in Windows, waardoor je sneller kan Internetten.
Ik heb nog wat voor je. Maar dit doe je op eigen risico! Bij mij werkt ie als een trein( sneltrein, hehe

)
We gaan de register aanpassen. Als je dit gedaan hebt dan zal de pagina's sneller laden...als het goed is.
Deze tip heb ik afgehaald uit het archief van Ben Bender's Weblog
http://home.wanadoo.nl/ben.bender /
De leukste weblog van Nederland.
Kopieer en plak de tekst tussen de ------ in notepad(kladblok) en sla het bijvoorbeeld onder de naam "max_cache_speed.reg" op.
---------- begin hieronder met kopieren ----------
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\FS Templates]
@="Max Cache"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\FS Templates\Max Cache]
@="Max Cache"
"NameCache"=hex:00,18,00,00
"PathCache"=hex:80,00,00,00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\FS Templates\Big Cache]
@="Big Cache"
"NameCache"=hex:80,13,00,00
"PathCache"=hex:68,00,00,00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\FS Templates\Med Cache]
@="Med Cache"
"NameCache"=hex:20,0f,00,00
"PathCache"=hex:50,00,00,00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\control\FileSystem]
"NameCache"=hex:00,18,00,00
"PathCache"=hex:80,00,00,00
---------- stop hier boven met kopieren -----
Zoek dan met je verkenner naar de "max_cache_speed.reg" en dubbelklik er op en sta toe dat de instellingen aan je registry worden toegevoegt. Pc hoeft niet te worden herstart, wel je browser.
Nog eentje!
Kopieer en plak onderstaande tekst in notepad(kladblok) en sla het bestand bijvoorbeeld onder de naam "browsing_speed.reg" op en dubbelklik er via je verkenner op en sta ook weer toe deze keys toe te voegen aan je Windows-registry. Pc hoeft niet te worden herstart, wel je browser.
---------- begin hieronder met kopieren ----------
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP]
"Tcp1323Opts"=dword:00000003
"SackOpts"="1"
"BSDUrgent"="1"
---------- stop hierboven met kopieren -----
Ik herhaal, dit doe je op eigen risico, maar ik heb al 4 mensen blijgemaakt met deze tip en het werkt zonder problemen.