• Freezer|IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2024
ik heb dus zo'n brakke cam (ok geef toe, had em nie moeten kopen, maar ik moet er maar mee leven |:() en de software die erbij op t cd-rommetje staat werrukt wel, maar gaat je pc een beetje verkrachten:
-hij zet een lekker mapje op je bureaublad die als je die eraf gooit gewoon weer komt als je nieuwe foto's van je cam haalt. je kunt het pad van dit mapje niet veranderen.
-hij gooit in mapjes in t startmenu een extra mapje met een of ander plaatje erin (demo.bmp) je kunt ze wel wegslopen, maar vond het tog redelijk brak (dit alleen met win98 eerste editie)

is er iemand die ook zo'n rotding heeft en die weet hoe je dat mapje erruguns anders neerzet? en hoe je dat met die demo.bmp kunt voorkomen, want ik begin zo langzamerhand te :r van dat ding

• Freezer|IA
misschien een ander progje waarmee je die foto's kunt downloaden van dat ding

Verwijderd

Ik denk dat dit register kutten wordt...
Zoek dan es naar "default map" of zoiets in de map van je
software (in het Register dus hé).

Register is heilig! Maak een back up, en ik sta _NERGENS_ voor garant!

;) >:)

• clownmasson
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Waarom maakt ie bij mij geen mapje aan op de desktop?? heb de laatste drivers van trust.com en gebruik dus ook de spycam 100.. Misschien moet je even die archiefmappen in het proggie bijwerken, is een knoppie voor.

• Freezer|IA
drivers van trust zuigen, je kunt wel een andere map instellen in het proggie, maar dan blijft die ene map op de desktop.

Verwijderd

echt een kut ding die spycam :r

• clownmasson
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Tip! Indien je Windows Xp gebruikt kun je er voor zorgen dat ie automatisch (of handmatig) de foto's er vanaf haalt en in een door jou uitgekozen map kiest.. Dit is erg handig, aansluiten en hij gooit het in een map.. Hiervoor moet je alleen NIET de trust drivers gebruiken, maar de door Xp geleverde driver voor de Dual mode camera...

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 22:37
ik deed het via acdsee .. .. makkelijk met de standard dual mode drivers jah..

-

Pagina: 1