Toon posts:

Posters graag jullie ervaringen :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in PW een topic geopend met betrekking tot workflow in een CMS. Zouden jullie nieuwsposters jullie ervaringen willen delen, en eventueel voordelen en nadelen van jullie huidige DSP systeem qua workflow. :)

[topic=409260/1/100]

Verwijderd

Ik denk dat WouterT het meeste al heeft verteld :) Als je nog wat wil weten, vraag maar :)

Ik denk ook dat je net het beste een soort rechten systeem ala MySQL kan maken met groepen. Dus eerst definiëren welke rechten je allemaal zou willen verdelen. Per groep rechten toekennen en gebruikers weer aan een groep verbinden.

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn de gemiddelde responstijden van supervisors m.b.t het evalueren van ingezonden stukken? :)

Als deze bij jullie redelijk hoog liggen, kan ik daar op anticiperen :)

Verwijderd

Er zijn bij ons vijf redactieleden (waarvan 2 ook nieuwscoordinator zijn). Deze vijf mensen bepalen welk nieuws er verschijnt. Nieuwe mensen kunnen wel artikelen schrijven, maar niet publiceren. Mensen die door onze 'proefperiode' komen krijgen de rechten om artikelen online te zetten. Naast de redactie heeft er ook nog een aantal posters de rechten om andermans postings te editten.

Responstijden van supervisors bij ons zijn afhankelijk van het moment van de dag :) De meeste mensen werken of gaan naar school overdag en slapen 's nachts :P