klein tv-out vraagje

Pagina: 1
Acties:

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:31
t zit zo. Mijn computer staat boven en mijn tv staat beneden. Nu wil ik toch wel eens een filmpje kijken op die tv ipv monitor. Als ik nou men computer naar beneden sleep en alles aansluit behalve de monitor, maar dus wel de tv. Krijg ik dan automatisch het beeld op de tv of krijg ik gewoon geen beeld en moet ik er alsnog een monitor bijzetten? Ik heb een geforce 2Ti btw. En met die standaard detonators kan ik m dus niet vantevoren al op tv zetten.

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
Je krijgt gewoon geen beeld. Je moet 't eerst instellen via je monitor in windows.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

klopt niet :(

Je krijgt wel beeld! althans mijn asus kaart doet dat wel, en tot nu toe vrijwel ELKE videokaart met tvout die ik gezien heb doet dat ook!
edit:

Je krijgt beeld als je je pc aansluit op de tv en GEEN monitor aansluit en hem dan AAN zet..Maar dat sprak een beetje voro zich :)

1 nadeel, als je gebruik wilt maken van TVCC2000 ( tvtool ook btw ) om overscan aan te zetten heb je dikke pech :( want zodra je dat start wil hij terug schakelen naar je monitor en die is er niet dus is je beeld weer weg..

Je moet het dan dus maar doen met een underscanned beeld (ofwel zwarte balken aan alle kanten)

Wat wel zou zou kunnen zijn is dat je moet uitzoeken wat de commandline options van de progs zijn om zo direct naar tv mode te schakelen zodat het wel kan :Y) moet ik zelf ook maar es proberen eigenlijk

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:31
ok t werkt dus wel . Bedankt