Toon posts:

[CM] n00b questions

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een beginner op gebied van modden, maar ik wil wat vraagies dumpen en dit leek me er een goeie plek voor ;)

ik heb een desktop, wat kan ik daar aan modden?
baybus enzo wil ik allemaal niet, het gaat me erom dat ie er maar super uit gaat zien
ik had zelf ideeen (deel van de bovenkant vd kast eruit snijden en dan plexiglas er in, van binnen alles goed bewerken etc) maar...
zoals gezegd, ben ik een n00b...heeft iemand al ervaring met een desktop modden?

enne om de bijdehantjes onder jullie voor te zijn :p
ik koop GEEN tower, omdat ik met een ruimteprobleem zit!

thnx alvast voor reacties...als ze komen 8)

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 11:38 schreef RixTeR het volgende:
ik ben een beginner op gebied van modden, maar ik wil wat vraagies dumpen en dit leek me er een goeie plek voor ;)

ik heb een desktop, wat kan ik daar aan modden?
baybus enzo wil ik allemaal niet, het gaat me erom dat ie er maar super uit gaat zien
ik had zelf ideeen (deel van de bovenkant vd kast eruit snijden en dan plexiglas er in, van binnen alles goed bewerken etc) maar...
zoals gezegd, ben ik een n00b...heeft iemand al ervaring met een desktop modden?

enne om de bijdehantjes onder jullie voor te zijn :p
ik koop GEEN tower, omdat ik met een ruimteprobleem zit!

thnx alvast voor reacties...als ze komen 8)
Met een tower een ruimte probleem??
Maareh dat raampje is een goed id. een gat kun je uit de plaat halen met een dremel, decoupeerzaag of een haakse slijper. daar moet jdan rubber tussen doen een een plxiglas erachter lijmen, maar daar heb ik niet zoveel verstand van. Verder natuurlijk een mooie CCFL erin voor het licht, en een paar fans voor de herrie..ehh luchtstroom!

Verwijderd

Een desktop kun je toch ook gewoon modden, een window aan de bovenkant in maken, spuiten enz enz enz... Zoek even en je zult heel veel vinden hoor ;)

edit:

te laat ;)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

je moet alleen niet je monitor op je pc zetten als je er een raampie in hebt.... :P

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 11:55 schreef RonnieB82 het volgende:
je moet alleen niet je monitor op je pc zetten als je er een raampie in hebt.... :P
Ja precies, dat betekent dus dat je em naast je monitor moet zetten, wat vrij veel RUIMTE in neemt, dus daar heb je je 'ruimte probleem'.
Dus je kan beter een normale kast nemen, die nemen dan toch minder ruimte in.
Maar das gewoon mijn idee. (je kan zon ding altijd nog onder de tafel proppen)

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 11:55 schreef RonnieB82 het volgende:
Je kan tuulik ook de zijkanten 2 windowtjes inmaken. Of het nut heeft is een heel ander verhaal :+

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 12:26 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Je kan tuulik ook de zijkanten 2 windowtjes inmaken. Of het nut heeft is een heel ander verhaal :+
Dat lijkt idd nergens op... :P

Verwijderd

Topicstarter
over dat scherm hoef je je echt GEEN zorgen te maken, binnenkort komt er een TFT LCD dinges, dus monitor ruimte? wasdat :+

maar, die CCFL (zeg ik het goed :s ) lampen...zijn die duur en wat kost een normaal formaatje?

ps, ik zit inmiddels op school, dus ik kan nu niet zoeken...ben al blij dat ik dit bericht af ken tikken (controles :p)

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 12:40 schreef RixTeR het volgende:
over dat scherm hoef je je echt GEEN zorgen te maken, binnenkort komt er een TFT LCD dinges, dus monitor ruimte? wasdat :+

maar, die CCFL (zeg ik het goed :s ) lampen...zijn die duur en wat kost een normaal formaatje?

ps, ik zit inmiddels op school, dus ik kan nu niet zoeken...ben al blij dat ik dit bericht af ken tikken (controles :p)
Een LCD scherm heeft nog steeds een redleijk grote voet anders hoor :+
Een CCFL (Cold Cathode Fluor Light) van 10cm lang kost 15 gulden los, daar moet je nog een voedingkje bij hebben (zet 12v= om naar 800V~) deze kost ook 15 gulden. Als je lampje bijv stuk raakt hoef je niet alles te vervangen (onder voorbehoud :P) Dus samen ca 30 piek

Verwijderd

waar haal ik die dingen voor dat geld eignk?
owjah en wrom geen raampjes aan zijkant? kan best een coole UFO worden met 2 CCFL's :P

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 13:02 schreef MasterXP het volgende:
waar haal ik die dingen voor dat geld eignk?
owjah en wrom geen raampjes aan zijkant? kan best een coole UFO worden met 2 CCFL's :P
www.stuutenbruin.com
of bij de lokale electroboer (bijv Wiener in Eindhoven).

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Doe ff een search of kijk rond op casemod sites :)
In de FAQ staat wel hoe je alles uitzaagd enzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.