Toon posts:

upload wingate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag allemaal,

Ik ben net nieuw hier, maar ik zit met een heel groot probleem! ( voor ons dan! ).
het is als volgt:
Wij zijn 1 week geleden overgegaan op een ADSL abo van Mxstream wij hebben hierbij een 166 mhz computer gekocht voor router/server. Wij zijn hier al zo lang mee aan het klooien geweest (om 3 PC's erachter goed functionerend te krijgen dat wij online kunnen gamen en chatten) dat het allemaal niet werkte met o.a. deze programma's:
freesco
floppyfw
winroute
winproxy
Toen gingen we wingate proberen. Alles gaat hier perfect op 1 ding na, dit is dat wij namelijk totaal geen UPLOAD hebben. Mailen e.d. waarbij upload verijst is, kan op geen enkele manier!
Mijn vraag is heeft iemand hier antwoord op :?, want ik heb het ongeveer helemaal gehad.

ps. Kan dit ook een hardwarematigprobleem zijn?
wij hebben modem-netwerkkaart-hostPC - netwerkkaart hostPC-hub-achterliggende Pc's met netwerkkaarten.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-07 22:05
Je zit een beetje in de verkeerde sub...

Maareh misschien je firewall verkeerd ingesteld?

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

lijkt me meer een zaak voor advance network blahblah paradeis

[telaatmode]

damn

[/telaatmode

Verwijderd

Topicstarter
sry voor sub

Verwijderd

je zit denk ik in het verkeerde forum, misschien dat iemand hem kan verplaatsen, maar kijk je moet wel de poorten open gooien in de firewall, en daarnaast moet je ook nog port forwarding doen ofzo.
als je de search optie gebruikt dan krijg je vast wel antwoorden

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
erm... bij een standaard wingate install van server.. met ENS enabled en de clients met als gateway het ip van de server moet het gewoon lukken hoor...

mahjah, ik gebruik geen wingate meer, kheb nu een lekkere cobalt cube :9~

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Move DPC >> IT

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
je moet wingate op je server installen als de server versie en nix daar meer doen..daarna install je op alle andere pc's de client versie, daar zorg je ervoor dat in de 2de tabblad d8 ik dat je daar Explorer.exe in toevoeg en daarna global access gaat geven door die optie aan te klikken, dan ga je naar de aller laatste tabblad en doe je reset client en start je pc opnieuw..en dan zal die het moeten doen..

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hoe kan je dan surfen als je geen upload hebt?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
je heb ook bijna geen upload met adsl basic(als je dat heb)..dus met 3personen tegelijk heb je helemaal nix over..
Pagina: 1