Ik heb zelf een waterkoeling gemaakt maar ik kan maar niets bedenken hoe ik dat blokje op het mobo vast zet. Bij OC-shop hebben ze wel een houder ervoor maar helaas is deze niet op voorraad en komt ie voorlopig ook niet. Heeft iemand een oplossing/idee? Of nog een "houder" liggen?
Misschien bij andere zaken die waterkoeling verkopen? Kijk eens op waterkoeling.nl ofzo.
Verwijderd
Kan je niet een grote schroef door een gat in dat waterblok steken, en die dan vervolgens op de 4 gaten in het mobo monteren? Dat lijkt me de simpelste
Anders idd langs een OC/WC shop gaan, misschien dat zij ideeen hebben. succes iig
Op waterkoeling.nl verkopen we nix hoor!Op dinsdag 12 februari 2002 11:40 schreef obsidian het volgende:
Misschien bij andere zaken die waterkoeling verkopen? Kijk eens op waterkoeling.nl ofzo.
Je kan 'm evt. ook zelf maken, door 2 plaatjes van 60x60x3 mm te nemen, en een balkje van 10x10x65mm...
Je boort zelf gaten, en daardoor kan je de houder ook om de andere socket-haakjes maken, waardoor het geheel wat steviger zit...
Ik ga er binnenkort een maken (RVS moet nog binnenkomen), en dan zal ik pics posten!
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Weet ik, maar daar staan wel links naar shops die dat wel doen.Op dinsdag 12 februari 2002 12:40 schreef Skef het volgende:
[..]
Op waterkoeling.nl verkopen we nix hoor!
zelf maken is helemaal zo moeilijk niet hoor
gewoon van plexiglas (liever lexaan) maken.
gewoon van plexiglas (liever lexaan) maken.
Pagina: 1