ik start net mijn pctje op en internet doet het opeens niet
ik kan wel op msn komen maar email checken en surfen doet ie niet, ik dus ff naar 10.0.0.138 om de verbinding ff te verbreken en opnieuw te verbinden, helpt nix
ik nog maar keer proberen, email doet het ! yes
maar surfen kan nog steeds niet, maar WEL via een proxy !
zo zit ik nu op GoT, via een proxy want zonder kan ik geen enkele site bereiken, en ook via proxy werkt een hoop niet, veel refreshen helpt welles maar vaak kan ik een site helemaal niet bereiken
en op een pc beneden kan me broer sommige sites wel bereiken en sommige niet terwijl hij helemaal geen proxy gebruikt
verder kom ik ook niet op icq maar dus wel op msn
hoe the f#k kan dit ??
zitten sommige poorten dicht ofzo bij de centrale ofzo want als het een normale storing is werkt niets toch ?
vorige keer dat er storing was geweest (schijnt) paar weken trug had ik gwoon verbinding verboken en opnieuw verbonden en toen deed alles het weer...
verder nooit hoeven te doen want hij staat gwoon op always on altijd..
egt klote want nu kan ik dus hoop sites niet zien en hij doet gwoon heel raar
meer mensen die hier last van hebben (vandaag) ??
ik kan wel op msn komen maar email checken en surfen doet ie niet, ik dus ff naar 10.0.0.138 om de verbinding ff te verbreken en opnieuw te verbinden, helpt nix
ik nog maar keer proberen, email doet het ! yes
maar surfen kan nog steeds niet, maar WEL via een proxy !
zo zit ik nu op GoT, via een proxy want zonder kan ik geen enkele site bereiken, en ook via proxy werkt een hoop niet, veel refreshen helpt welles maar vaak kan ik een site helemaal niet bereiken
en op een pc beneden kan me broer sommige sites wel bereiken en sommige niet terwijl hij helemaal geen proxy gebruikt
verder kom ik ook niet op icq maar dus wel op msn
hoe the f#k kan dit ??
zitten sommige poorten dicht ofzo bij de centrale ofzo want als het een normale storing is werkt niets toch ?
vorige keer dat er storing was geweest (schijnt) paar weken trug had ik gwoon verbinding verboken en opnieuw verbonden en toen deed alles het weer...
verder nooit hoeven te doen want hij staat gwoon op always on altijd..
egt klote want nu kan ik dus hoop sites niet zien en hij doet gwoon heel raar
meer mensen die hier last van hebben (vandaag) ??