Toon posts:

branden 90 min cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FF een vraagje:

is het mogelijk om met een plextor 24-10-40 cd's van 800mb te branden? en is daar dan ook speciale software voor nodig?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

He zou moeen lukken, maar ik heb he nog niet voor elkaar gekregen met mijn plextor.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-04 00:57

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Mij al gelukt met Nero en een Plextor 12/10/32A. M'n AOpen CD-ROM had wel moeite om het laatste deel van de CD te lezen, met een DVD-speler ging het zonder problemen.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Welke plextor heb je eigenlijk?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 11:27 schreef Terw_Dan het volgende:
Welke plextor heb je eigenlijk?
Hij zegt het zelf al gewoon in z'n post, de 24-10-40, oftewel deze writer (kan zijn dat hij de OEM heeft, dat weet ik niet :P).

Verder weet ik dat je met die writer 90minuten cds gewoon kan branden en verder geen probleem is voor die writer.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik weet wel dat je files van 800 MB kan overburnen op cd's van 700 MB , met een plextor en Nero, heb dat laatst zelf gedaan.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op dinsdag 12 februari 2002 14:04 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ik weet wel dat je files van 800 MB kan overburnen op cd's van 700 MB , met een plextor en Nero, heb dat laatst zelf gedaan.
Volgens mij mag je maar 7% overburnen, dus 7x7 = 749MB mag je op een 700MB cd schrijven.

w00t

Verwijderd

Ik brand du wel gewoon 800Mb cdtjes met mn oude 4x cd bakker van philips! Het duurt soms ff voordat ie em wil pakken. Soms moet je wel 20x de tray open en dicht doen, maar zoveel 90min. cdtjes bak ik niet...(alleen films natuurlijk)

Maar ik denk zelfs dat wel meer oudere bakkers 90min cdtjes kunnen schrijven. Ik gebruik de 90min. cd's van that's write

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 12 februari 2002 14:56 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Volgens mij mag je maar 7% overburnen, dus 7x7 = 749MB mag je op een 700MB cd schrijven.
Heb je het zelf geprobeerd???

Ik heb het dus gedaan met LOTR en dat waren toch SVCD's van 800 MB, en Die heb ik dus gebrand op CD's van 700 MB. Dit is dus uit eigen ervaring. Heb de CD's ook getest in mijn DVD, en het wekrte allemaal. Het is gewoon mogenlijk.

Beetje veel dus, ach...

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 16:40 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

Heb je het zelf geprobeerd???

Ik heb het dus gedaan met LOTR en dat waren toch SVCD's van 800 MB, en Die heb ik dus gebrand op CD's van 700 MB. Dit is dus uit eigen ervaring. Heb de CD's ook getest in mijn DVD, en het wekrte allemaal. Het is gewoon mogenlijk.

Beetje veel dus, ach...
Met SVCD past er meer data op een cd dus die redenatie gaat niet op.

Trouwens, waarom fik jij LOTR SVCD? hij is slechte kwaliteit en de DivX kost maar 1CD 8-)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-04 14:01
Ik brand zelf met 12x lite-on :), en dat gaat perfect zelfs tot de 90 min , geen klachten ;). Je moet wel overburn settings doen in de overburn menu...

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 12 februari 2002 16:45 schreef RolfLobker het volgende:

[..]

Met SVCD past er meer data op een cd dus die redenatie gaat niet op.

Trouwens, waarom fik jij LOTR SVCD? hij is slechte kwaliteit en de DivX kost maar 1CD 8-)
EEEhhm, die SVCD van 3 CD's is inderdaad slect, maar het gaat hier om een Heuse DVD screener, en die is supergoed.

Enne Divx kan niet afgepeeld worden in een DVD speler.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Moet gewoon lukken met die brander, als je nero gebruikt gewoon bij instellingen de overburn optie op 90 min of iets meer zetten, bij andere programmaŽs gaat t meestal vanzelf, soms krijg je een melding dat er niet genoeg ruimte is op die cd, gewoon op burn drukken en klaar. Ik gebruikt btw thatŽs write cd, doen t perfect en zijn maar 18 piek per 10

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Op dinsdag 12 februari 2002 12:15 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Hij zegt het zelf al gewoon in z'n post, de 24-10-40, oftewel deze writer (kan zijn dat hij de OEM heeft, dat weet ik niet :P).
Maar er zijn toch twee types? de T en de TU oid.
en welke Firmware heeft hij.
* TERW_DAN verontschuldigt zich voor zijn onduidelijkheid
Pagina: 1