Hoe kan ik aan een nieuwe regel beginnen in mijn sig??? Want als ik op Enter druk wil hij de instellingen gelijk veranderen
code:
1
| [br] |
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
[topic=174262/1/25]
Daar kan je lezen dat je een dan
moet doen.
Daar kan je lezen dat je een dan
code:
1
| [br] |
moet doen.
edit:
te laat, jammer
te laat, jammer
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
okay, tanx...
enne ik heb trouwens ook iets gezien, dat je een icoontje kan kiezen voor die user, weet iemand misschien ook hoe dat kan?
enne ik heb trouwens ook iets gezien, dat je een icoontje kan kiezen voor die user, weet iemand misschien ook hoe dat kan?
Op dinsdag 12 februari 2002 11:09 schreef Behind_You het volgende:
jammer
Ik zal de volgende keer niet meer zo snel replyen
edit:
Je kunt kiezen voor een webicon. Da's een plaatje dat je wilt gebruiken, daarvoor kun je de url van het plaatje ingeven in het tekstvak achter de tekst "Webicon" (goh
).
Je kunt ook een plaatje uploaden naar de server, daarvoor klik je op de browse knop. Als het plaatje eenmaal is geupload, dan kun je daarna met de radiobuttont onder het plaatje het actieve plaatje kiezen.
Ofdat je de geuploade icons wil zien, of de webicons kun je aangeven onder je prefs. En in de faq staat e.e.a. omtrent de grootte van icons e.d.
Deze uitleg trouwens uitgebreid genoeg

Je kunt kiezen voor een webicon. Da's een plaatje dat je wilt gebruiken, daarvoor kun je de url van het plaatje ingeven in het tekstvak achter de tekst "Webicon" (goh
Je kunt ook een plaatje uploaden naar de server, daarvoor klik je op de browse knop. Als het plaatje eenmaal is geupload, dan kun je daarna met de radiobuttont onder het plaatje het actieve plaatje kiezen.
Ofdat je de geuploade icons wil zien, of de webicons kun je aangeven onder je prefs. En in de faq staat e.e.a. omtrent de grootte van icons e.d.
Deze uitleg trouwens uitgebreid genoeg
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Die gast had in z'n sig een link, en daar kon je een icon kiezen, die je dan onder zijn naam ziet staan
Hmmm, die had een dynamisch icon, waarschijnlijk gemaakt met "vul hier uw favoriete prog en/of scripttaal in".Op dinsdag 12 februari 2002 11:17 schreef Phruster het volgende:
Die gast had in z'n sig een link, en daar kon je een icon kiezen, die je dan onder zijn naam ziet staan
Kijk anders eens in:
[topic=285038]
[topic=334725]
en je kunt een zoeken op Nelske, die had eerder een random sig. Was ook wel geinig
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Je bent ook niet echt slim ook. Want dat eerste antwoord kon je gewoon met search vinden.
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Doe jij het dan ff (van icoon kiezen met sig), ik vat dit trouwens op als een belediging, misschien moet ik maar eens flink gaan zeiken in "Stoute Usertjes"
Sjonge jonge zeg, wat een lage opmerkingOp dinsdag 12 februari 2002 11:30 schreef Behind_You het volgende:
Je bent ook niet echt slim ook. Want dat eerste antwoord kon je gewoon met search vinden.
In de faq staat anders nergens dat je (een aantal van) de UBB codes kunt gebruiken in je sig...Op dinsdag 12 februari 2002 12:09 schreef lama het volgende:
RTFF(read the fucking faq voor de *** onder ons), het staat er allemaal in hoor...
Help iemand, en geef daarbij een link naar het gedeelte van de faq waar het over gaat, maar RTFF lijkt me niet echt nodig, toch
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Gezelligheid mensen. Ook in LA geldt deze regel
[topic=396113/1/100]
dus lama en Behind_You, hou daar rekening mee!
[topic=396113/1/100]
dus lama en Behind_You, hou daar rekening mee!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()