tv jvc 28 z10s== spawn from hell

Pagina: 1
Acties:

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug een nieuwe tv gekocht namelijk de jvc28z10s. Ik was er erg tevreden over geluid was goed( dolby digital) en beeld had ik ook niks over te klagen.

Waarom spawn from hell?

-tv 1= continue brom
-tv 2= geen center speaker en geen dolby digital
-tv 3= na x maanden geen teletekst
-tv 4= na x weken geen teletekst

Alsof osama bin laden ze zelf maakt :(

Ik heb deze tv overigens bij expert gekocht en heb over hun niks te klagen want ik kreeg voortdurend een nieuwe tv!

Verder snap ik er niks van want JVC behoort toch gewoon een goed merk te zijn. Kortom van mijn 2800 guldens is weinig kijkplezier over..

Hebben jullie aanraders voor ongeveer dat bedrag het moet een breedbeeld zijn met dolby digital (maar hoeft niet ingebouwd te zijn). Het enigste directe alternatief dat ik vond was de philips 28pw9616.

Wat kan de tweaker mij aanraden?

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Hi,

Ik heb ook een JVC, weet niet het serie nummer, iets van 28WXF1 of zo. Nooit een probleem mee gehad.

Ook nog nooit van een tv met ingebouwde Dolby Digital gehoord. Is wat jij hebt een Versterker/decoder-probleem?

Valt er uit normaal TV-signaal Dolby Digital te halen?

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 10:52 schreef Togt het volgende:
Hi,

Ik heb ook een JVC, weet niet het serie nummer, iets van 28WXF1 of zo. Nooit een probleem mee gehad.
Ben blij voor je, maar deze serie is ronduit bagger.
Ook nog nooit van een tv met ingebouwde Dolby Digital gehoord. Is wat jij hebt een Versterker/decoder-probleem?
De jvc z10 serie en de philips pw9616 serie hebben DD ingebouwd inc optisch + coax ingang. Het bestaat en werkt..

Het probleem was echt inherent aan de tv want als ik mute deed dan bromde het nog steeds, ondanks aarding en andere zaken die ik heb gecontroleerd. Dit overigens ook bij stereo uitzendingen.
Valt er uit normaal TV-signaal Dolby Digital te halen?
Weet ik niet maar ik denk het niet. Tenminste ik heb daarvoor een optisch kabeltje aangeschaft..

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Hiya,

Waarom is die van mij bagger dan, op welk gebied? Waar kan ik uberhaupt vergelijkingen etc vinden?

Komisch om te klagen over het geluid(en dus de kwaliteit) van je eigen TV maar die van anderen (Die het perfect doen) zonder toelichting af te kraken.

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 11:55 schreef Togt het volgende:
Hiya,

Waarom is die van mij bagger dan, op welk gebied? Waar kan ik uberhaupt vergelijkingen etc vinden?
ik bedoelde min serie de z10s.
Komisch om te klagen over het geluid(en dus de kwaliteit) van je eigen TV maar die van anderen (Die het perfect doen) zonder toelichting af te kraken.
z10s is substantieel anders dan de f,h of x vanwege het DD geluid. Dus het zal daar wel aan gerelateerd zijn.