Via e-mail krijg de utility Freemem van Real (van de player) aangeboden. http://www.real.com/accessories/?prod=freemem&type=plus&src=020128EMAL16 Er wordt een flinke snelheidswinst van de computer beloofd door het niet door Windows gebruikte RAM te gebruiken. Gebruikt iemand dit en is het wat? Is het veilig?
Als je Win9x gebruikt is het wel nuttig. Maar voor XP/NT/2000 is het overbodig omdat die een redelijk geheugen-beheer hebben.
They made me do it.
Hoeveel geheugen heb je?
Kan je je systeem specs even geven?
Het hangt namelijk van je systeem af, wat het effect is.
Persoonlijk heb ik het niet zo op dit soort progjes. Zeker niet als ze via de e-mail worden aangeboden. Ik vind het verdacht dat real.com met een geheugenmanager op de proppen komt. Weet je zeker dat het niet van een of andere verdachte site komt?
Kan je je systeem specs even geven?
Het hangt namelijk van je systeem af, wat het effect is.
Persoonlijk heb ik het niet zo op dit soort progjes. Zeker niet als ze via de e-mail worden aangeboden. Ik vind het verdacht dat real.com met een geheugenmanager op de proppen komt. Weet je zeker dat het niet van een of andere verdachte site komt?
Handig, zo'n util die alle non-actieve troep uit je geheugen in swap schrijft. Vrijmaken doet ie niet, ding zet alleen je geheugeninhoud in je swapfile.
Sneller zal het niet worden dus.
Sneller zal het niet worden dus.
Ik heb 128 MB RAM en een Celeron 900@1050, OS is Win 98SE
Zou je er dan wat van merken?
De link komt overigens wel van Real(player)
Zou je er dan wat van merken?
De link komt overigens wel van Real(player)
Verwijderd
het kan wel handig zijn als je veel geheugen-intensieve games speelt, zoals Return to Castle Wolfenstein en dergelijke, maar meer ook niet
edit:
owja, met 128 MB kun je het best wel installeren, het kan zeker niet slechter worden
owja, met 128 MB kun je het best wel installeren, het kan zeker niet slechter worden
Die tooltjes zijn zeker handig... Ik gebruikte zelf RamIdle, dat vind ik persoonlijk een veel beter proggel.
Pagina: 1