We hebben hier een aantal Compaq Ipaqs gekregen, en nu zoeken we de leukste spellen ervoor. De meeste hebben Pocket PC 2002 erop staan, maar ik heb nog Windows CE
. Wie weet waar ik een leuk strippoker spel kan vinden daarvoor. Dan weet ik zeker dat ik het leukste spel bij de hand heb.
JAhoor, ik vindt strippoker trouwens een behoorlijk geestig spel. Gaat geeneens speciaal om de vrouwen, die kan je ok op Inet vinden, maar het spel vindt ik erg leuk.
Wat is het verschil tussen strippoker en poker dan? Het lijkt me dat er meer dan genoeg poker spellen te vinden zijn.
There is no magic.
Strippoker is poker met stripfiguren als Mickey Mouse en Donald DuckOp dinsdag 12 februari 2002 13:40 schreef The Will het volgende:
Wat is het verschil tussen strippoker en poker dan?
Signature?
Lol, zo bedoelde ik het niet.
Tenzij hij het voor de mannen doet
Daar zegt hij dat die vrouwen opzich niet uitmaken, maar dan is er IMHO geen verschil meer tussen poker en strippoker.Op dinsdag 12 februari 2002 13:36 schreef PWM het volgende:
JAhoor, ik vindt strippoker trouwens een behoorlijk geestig spel. Gaat geeneens speciaal om de vrouwen, die kan je ok op Inet vinden, maar het spel vindt ik erg leuk.
Tenzij hij het voor de mannen doet
There is no magic.
Pagina: 1