100/12 das ruim 8 maanden voor dat he genoeg heb!
Zit nu op mijn 2e check eerste was 223,54 en nu 70,71 nog eventje
(geld verdienen met superweb hehe
)
Ah joh, die alladvantage zijn bijna out of business. Ze hebben pas 60 mensen ontslagen.... veroorzaakt door al die cheaters
Verwijderd
... en hoorde ik daar niet dat ze volgende maand naar 10 uren zullen overstappen???
Het wordt tijd om iets anders te zoeken!!!
Het wordt tijd om iets anders te zoeken!!!
Verwijderd
in België zijn ze nu al overgeschakelt op 10 uur (in het begin 25 uur, dan 27(!!), maar dan plots eerst 25 uur en deze maand nog maar 10 uur)
..en dan verhogen ze die minimum payout rate zeker ook nog es naar 200 piek ofzo.. dan hoeven ze helemaal niemand meer uit te betalen...
Gelukkig heb ik net de cheque ontvangen van de periode dat je nog 25 uur kon surfen
Gelukkig heb ik net de cheque ontvangen van de periode dat je nog 25 uur kon surfen
Verwijderd
Stap toch over Spedia, die is onbeperkt, $ .48 per uur. Als je via m'n site (klik op m'n huisje) wilt aanmelden, heel graag...
BTW: Bij Spedia hebben ze ook leuke java spelletjes waarvoor je betaald krijgt...
BTW: Bij Spedia hebben ze ook leuke java spelletjes waarvoor je betaald krijgt...
X2 rot op met je klik op mijn huisje aub.....
En spedia sucks, heel erg....
En spedia sucks, heel erg....
Verwijderd
Ik heb juist goede ervaringen met Spedia (je kan bv. zelf bepalen wanneer je je cheque wilt hebben, wat relatief bespaart op de kosten om 'm te verzilveren...)
En als je niet op m'n huisje wil klikken dan ga je toch gewoon naar spedia.com? Of is dat zo moeilijk?
En als je niet op m'n huisje wil klikken dan ga je toch gewoon naar spedia.com? Of is dat zo moeilijk?
Verwijderd
X2,
xxxMaverick is eXXXtreem overgevoelig als het om huisjes gaat. ALs hij met teveel huisjes wordt geconfronteerd slaat hij compleet door, de arme jongen.
Doe ons allemaal een plezier en laat die huisjes achterwege. Iedereen weet toch al waar die huisjes voor dienen en als ze geinteresseerd zijn klikken ze vanzelf wel. Zelfs xxxMaverick...
xxxMaverick is eXXXtreem overgevoelig als het om huisjes gaat. ALs hij met teveel huisjes wordt geconfronteerd slaat hij compleet door, de arme jongen.
Doe ons allemaal een plezier en laat die huisjes achterwege. Iedereen weet toch al waar die huisjes voor dienen en als ze geinteresseerd zijn klikken ze vanzelf wel. Zelfs xxxMaverick...
Verwijderd
En Spedia klopt van geen kant...
Maar dat merk je wel als je veel referrals hebt en eindelijk een beetje begint te verdienen. Dan wordt vanzelf je account gelocked op verdenking van de meest waanzinnige dingen.
Ik ben mijn account kwijt daar op verdenking van "automated ad point generation". In vier maanden tijd heb ik die ellendige rotbar van hun voor in totaal 16 uur gebruikt. Daarvoor een half jaar helemaal niet gebruikt.
Ik kan lullen en mailen tot ik een gram weeg, maar het interesseert ze allemaal geen reet.
Ze geven zelf toe dat ze geen bewijs hebben en OMDAT ze geen bewijs hebben blijft mijn account locked. Dat is een vicieuze cirkel waar je dus alleen meer uitkomt als er bewijs op tafel komt dat je schuldig bent. En bewijzen dat je onschuldig bent gaat niet omdat ze je volledig negeren. Zoals ik al zei, het interesseert ze allemaal geen reet.
Als je denkt dat ik uit mijn nek klep: er zijn mensen beschuldigt van "automated ad point generation" terwijl die mensen de Spediabar al helemaal niet gebruiken...
Je account blijft gelocked. Wat wel mag is een nieuw account aanmaken, maar dan ben je dus alles kwijt wat je opgebouwd hebt aan referrals. Om nog maar te zwijgen van het feit dat hun eigen regeltjes absoluut verbieden dat je meer dan 1 account hebt. Verdacht? Ach, welnee toch?!
Maar dat merk je wel als je veel referrals hebt en eindelijk een beetje begint te verdienen. Dan wordt vanzelf je account gelocked op verdenking van de meest waanzinnige dingen.
Ik ben mijn account kwijt daar op verdenking van "automated ad point generation". In vier maanden tijd heb ik die ellendige rotbar van hun voor in totaal 16 uur gebruikt. Daarvoor een half jaar helemaal niet gebruikt.
Ik kan lullen en mailen tot ik een gram weeg, maar het interesseert ze allemaal geen reet.
Ze geven zelf toe dat ze geen bewijs hebben en OMDAT ze geen bewijs hebben blijft mijn account locked. Dat is een vicieuze cirkel waar je dus alleen meer uitkomt als er bewijs op tafel komt dat je schuldig bent. En bewijzen dat je onschuldig bent gaat niet omdat ze je volledig negeren. Zoals ik al zei, het interesseert ze allemaal geen reet.
Als je denkt dat ik uit mijn nek klep: er zijn mensen beschuldigt van "automated ad point generation" terwijl die mensen de Spediabar al helemaal niet gebruiken...
Je account blijft gelocked. Wat wel mag is een nieuw account aanmaken, maar dan ben je dus alles kwijt wat je opgebouwd hebt aan referrals. Om nog maar te zwijgen van het feit dat hun eigen regeltjes absoluut verbieden dat je meer dan 1 account hebt. Verdacht? Ach, welnee toch?!
Catman> bedankt dat je hem dat ff uitlegt
sinds wolfman en hunter begonnen met die onzin kan ik geen 'huisje' meer horen
Verwijderd
Is het eigelijk niet mogelijk om het land te veranderen naar VS, en pas tegen de uitbetalingsperiode het gaat veranderen naar Nederland?
Verwijderd
xxxMaverick, als je je er aan ergert reageer dan gewoon niet, want hoe je reageert klinkt heel naief.
naief? waar slaat dat nou weer op?
Verwijderd
Patrick83, hier staat dat artikel:
http://news.cnet.com/news/0-1007-200-2274966.html?tag=st.ne.1007-203-2274966..ni
http://news.cnet.com/news/0-1007-200-2274966.html?tag=st.ne.1007-203-2274966..ni
Verwijderd
Ik ben het met XXXraketje eens. Referrals mogen niet dus stappen we weer over op huisjes. Zometeen mogen huisjes niet. Wat doen we dan? De eerste letter van elke zin of id?
Verwijderd
Diddel, kom gewoon naar het bannerstaren forum, bannerstaren.iscool.nl, daar mag je tenminste nog je ref ID posten.
Pagina: 1