Vorrige week is mijn pc zonder aankondiging finaal gecrashed... wilde niet meer opstarten en reageerde op niets. Na veel gekloot heb ik er eindelijk een format C uit kunnen slepen en heb WIN ME opnieuw geinstalled...
Nu starte alles weer normaal op en dacht, laat ik dan ook maar gelijk mijn FAVO spel HL installen.
De installatie verliep vlekkeloos maar toen ik HL wilde opstarten begon het gezeik. Hij vroeg om cd key (HEB EEN LEGALE VERSIE) dus die typte ik in..waarna mijn pc totaal vastliep :(
Dus ik dacht misschien foutje in HL dus begon met install van MEDAL OF HONOR ook hierbij verliep installatie vlekkeloos maar toen ik ook bij dit spel op wilde starten d8 mijn pc er anders over en weigerde elke staat van dienst...
Weet iemand in welke richting ik moet zoeken om probleem te verhelpen??? Internet en dergelijke doen het wel gewoon...
Nu starte alles weer normaal op en dacht, laat ik dan ook maar gelijk mijn FAVO spel HL installen.
De installatie verliep vlekkeloos maar toen ik HL wilde opstarten begon het gezeik. Hij vroeg om cd key (HEB EEN LEGALE VERSIE) dus die typte ik in..waarna mijn pc totaal vastliep :(
Weet iemand in welke richting ik moet zoeken om probleem te verhelpen??? Internet en dergelijke doen het wel gewoon...