Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
voor je vriendinnetje?
ik denk dat deze eerder is voor patsers met gouden kettingen...
vriendinnetjes kunnen zoiets trouwens ook niet betalen
en het toestel lijkt me aardig groot...en jammergenoeg weer het oudewetse ericsson menu...
ik denk dat deze eerder is voor patsers met gouden kettingen...
vriendinnetjes kunnen zoiets trouwens ook niet betalen
en het toestel lijkt me aardig groot...en jammergenoeg weer het oudewetse ericsson menu...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wat een ei-ding. Ik vind hem afschuwelijk. Het design wat ericsson nu heeft is vet (T300 ofzo:? )
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik vind deze veel vetter dan de T300, want:C}{@0$ schreef op 09 september 2002 @ 16:45:
Wat een ei-ding. Ik vind hem afschuwelijk. Het design wat ericsson nu heeft is vet (T300 ofzo:? )
*oogt minder kinderlijk, eindelijk eens een gsm zonder plastic look
*origineel, apart, geen 13 in een dozijn toestel (ok, dat is de T300 ook niet maar deze is toch net ff wat specialer)
Maargoed, iemand prijs- en bestelinfo (weet niet of ie in Europa te halen is, misschien online in de VS?)?

wel een leuk design.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
De speaker is trouwens 'n minipod van blueroom. Heb er hier 2 staan, zit 'n geweldig geluid in! Heb er trouwens zelf 'n andere telefoon bij, die er m.i. beter bij past: de t68i...
Euh, volgens mij bedoelde de topicstarter dat sarcastisch (let op deTanu schreef op 09 september 2002 @ 18:37:
De speaker is trouwens 'n minipod van blueroom. Heb er hier 2 staan, zit 'n geweldig geluid in! Heb er trouwens zelf 'n andere telefoon bij, die er m.i. beter bij past: de t68i...
Maargoed, ik zie net dat hij nagenoeg even groot is als de nokia 3310 en dat vind ik te groot (en ik vind hem ook nog eens te zwaar). Iig weet ik nu zeker dat ik de T300 ga kopen als die uit is
Dat begreep ik, maar ik ben gewoon heel trots op m'n mooie boxjes. De t300 is zeker 'n mooi telefoontje!
Pagina: 1