Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

waarom krijg ik een waarschuwing?

Pagina: 1
Acties:

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
[topic=408809]

ik wil niet heeel vervelend zijn hoor, maar dit onderwerp is ECHT wel 1000001x voobij gekomen.

en Aikeleer doet net of ik de enige ben die ookt UTFS en RTFM schreeuwt (het is zelfs zo dat dit de eerste keer is.., zoek het maar na!)

verder verwijs je naar de policy en de FAQ, en weet zeker dat ik die ken (ken ik ook) terwijl de newbie die deze thread opende die in de EERSTE plaats had moeten lezen, en dan deze thread niet eens had hoeven openenen

ik sla dus geen acht op deze waarschuwing, en denk dat de admins hier dus iets moeten regelen dat de nieuwe users voortaan verplicht zijn de FAQ enzo te lezen voordat ze mogen posten

edit: verder is er nog verkeerd antwoord gegeven door Aikeleer ook. de topicstarter vroeg om een schema, en die heeft ie niet gehad..
dus echt geholpen is ie ook niet...
(zeg dan niks)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Lijkt me duidelijk.
Er is vastgesteld dat niemand op een bot antwoord zit te wachten.
Jouw antwoord was bot en droeg niets bij aan het topic.
Jij wilt dat de topicstarter de FAQ gaat lezen?
Dan moet jij over zijn schouder meekijken, jij wist schijnbaar niets van dit nieuwe beleid.

edit:

Moeielijc hè typen. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• TrailBlazer
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wat ik altidj doe is gewoon in het topic zeggen van goh mishcien kan je de search gebruiken en dan meld ik het in SU. Klaar

Verwijderd

Trouwens wat doe je moeilijk over een waarschuwing? Het is geen OW of NOW dus...

Verder heeft Aikeleer laten zien dat er meer is dan alleen maar roepen van "STFU!!!". Zijn en jouw post zijn een wereld van verschil ongeacht of het topic dat hij post misschien niet precies is wat de vrager zoekt. Het helpt hem wel op weg en dat kan ik van jouw post niet zeggen. Die post roept alleen maar irritatie op ...

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De policy is onlangs veranderd. Kijk hier maar eens:
[topic=397613/1/150]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

[topic=396113/1/100]
Je weet nu dat dat niet gewenst is, om zo te reageren. Dan heeft het waarschuwinkje dus nut gehad

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 12 februari 2002 08:52 schreef basiep het volgende:
ik sla dus geen acht op deze waarschuwing
Ik raad je aan om dat wel te doen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BasieP
okay okay, ik wist niks van de nieuwe policy idd, maar ik denk ook niet dat ik hier een waarschuwing zou moeten krijgen.

want zelfs als ik niks van die nieuwe policy afwist dan hoort iemand me daar 'vriendelijk' (zoals in de policy staat) attent op te maken

en een waarschuwing is niet echt vriendelijk
verder wil ik best mijn excuses aanbieden waneer ik dus 'vriendelijk' verwezen werd naar dat topic, maar ook dit gebeurt nu pas

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 12 februari 2002 19:13 schreef basiep het volgende:
want zelfs als ik niks van die nieuwe policy afwist dan hoort iemand me daar 'vriendelijk' (zoals in de policy staat) attent op te maken
"Iedere burger wordt geacht de wet te kennen"

Je kunt je niet beroepen op het feit dat je niet van een bepaalde regel op de hoogte was. UTFS brullen met een zooitje uitroeptekens is nergens voor nodig. Of het nou wel of niet toegestaan is.

Als ik warez post en achteraf zeg dat ik een waarschuwing onterecht vind omdat ik de regels niet ken, dan zal dat weinig helpen.

Bovendien is het geen officiele waarschuwing. Ik vond het gewoon niet correct wat je deed, dus zei ik er iets van.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BasieP
vraag maar een willekeurige burger op straat naar een willekeurige wet.. 99% weet het niet.

verder vind ik het prima dat je geen NOW ofzo gaf ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 12 februari 2002 19:55 schreef basiep het volgende:
vraag maar een willekeurige burger op straat naar een willekeurige wet.. 99% weet het niet.
Maar bij overtreding wordt ie wel aan de wet gehouden. Sim-pel.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 12 februari 2002 19:55 schreef basiep het volgende:

verder vind ik het prima dat je geen NOW ofzo gaf ;)
Je hebt een waarschuwinkje gekregen hoor. En er stond niet bij dat het een officiele waarschuwing was...

Dus dan blijft er maar een ding over, de NOW.

* JvS vindt die naamgeving overigens uiterst verwarrend
Je hebt gewoon "de" officiele waarschuwing, en daarnaast de sturende opmerkingen, kleine waarschuwinkjes, die onder de noemer NOW vallen, maar omdat het beessie nu een naampje heeft denkt iedereen "Help!!! ik heb een NOW!!! :( :'(".

basiep, je hebt dus wel een NOW. Laat dat duidelijk zijn, en laat het daarnaast duidelijk zijn, dat een NOW niets meer en niets minder inhoudt, dat je verteld is dat je een regel overtreden hebt en dat het niet dusdanig erg is dat je er een (officiele) waarschuwing voor hebt gekregen, maar als je het weer doet, krijg je wel een officiele waarschuwing.

zo moet je de NOW zien.

Verder is het helemaal geen nieuwe regel, alleen zijn we er wel wat strenger op gaan controleren (aangekondigd).

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:17
Op dinsdag 12 februari 2002 09:12 schreef ItSnows het volgende:
Trouwens wat doe je moeilijk over een waarschuwing? Het is geen OW of NOW dus...
Op dinsdag 12 februari 2002 22:16 schreef JvS het volgende:
basiep, je hebt dus wel een NOW
Ik snap dit even niet... eerst zegt ItSnows dat basiep geen OW of NOW heeft, en later zegt JvS van wel... Of begrijp ik ItSnows nu verkeerd? :?

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:48
Euh JVS/ItSnows:
Op dinsdag 12 februari 2002 09:12 schreef ItSnows het volgende:
Op dinsdag 12 februari 2002 22:16 schreef JvS het volgende:
Je hebt een waarschuwinkje gekregen hoor. En er stond niet bij dat het een officiele waarschuwing was...

Dus dan blijft er maar een ding over, de NOW.
om het duidelijk te houden? :P
snel typen is ook een kunst

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
FF zijn notes doorgespit en ik kon geen NOW of OW vinden, dus JvS lult uit zijn nek :P >:)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 22:33 schreef Ritch het volgende:
Euh JVS/ItSnows:
[..]

[..]

om het duidelijk te houden? :P
echo! :P

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok, dan gaan we openbaar verder over wat een NOW nou wel niet mag zijn
Exirion schreef hier:
basiep: Je bent bij deze gewaarschuwd.
Voor de topicstarter: verkeerd forum, Search enzo.
Dat is IMO gewoon een NOW. Hij stond inderdaad niet in je notes, maar had er wel moeten staan (en staat er nu ook).

Dat is een foutje van Exirion, maar het is je verteld en er hoort een note bij te komen. Verder geen gevolgen, als je geen SLOTJE of UTFS gaat roepen.

(verder ga ik een topic over NOW's enzo in het crewforum starten, want dit slaat echt nergens op).

<hr>
Bij hoge uitzondering laat ik even zijn hoe extreem weinig zo'n NOW trouwens inhoudt:
<font size=1>
JvS - dinsdag 12 februari 2002 22:43
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/408809

Roept hier UTFS!! en Exirion heeft hem op het beleid gewezen.</font>
Dat heb ik dus in je notes gezet, puur en alleen omdat ik erg achter het anti-SLOTJE/UTDS beleid sta.

• Grrrrrene
  • Niet online
Prima, afgehandeld dus?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, ik vind dat basieb wel mag reageren :).

• BasieP
euh.. ik krijg dus nu wel een NOW omdat ik om uitleg vroeg?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 13 februari 2002 08:52 schreef basiep het volgende:
Procedure fout. Je had al wel een NOW, alleen Exirion was vergeten hem in je notes te zetten, wat nu dus wel is gebeurd.

En een NOW is echt niets dramatisch hoor. :)

Als je twee OW's hebt, dan moet je je eens zorgen gaan maken misschien. ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 08:52 schreef basiep het volgende:
Nee, Exerion heeft je een NOW gegeven hiervoor:
okay.. ik hoop dat dit de enige reply word:
UTFS!!!!!!!!!!!
Op het mededelingenforum staat duidelijk aangegeven worden wat de acties zijn bij dit soort replies:

[topic=396113/1/25]

En zoals GaMeOvEr al zei:
En een NOW is echt niets dramatisch hoor. :)

Als je twee OW's hebt, dan moet je je eens zorgen gaan maken misschien. ;)
Lijkt me duidelijk en opgelost?

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Op woensdag 13 februari 2002 10:56 schreef TgF het volgende:
Op het mededelingenforum staat duidelijk aangegeven worden wat de acties zijn bij dit soort replies:

[topic=396113/1/25]
Yep, en ook al ken je de FAQ en weet je wat er in staat, dan is het mededelingenforum in de gaten houden ook zeer aan te bevelen als user (dat forum staat niet voor niks boven in de index ;)). En voor de rest hou ook altijd even de sticky topics in de fora zelf in de gaten.
Als je dat had gedaan, dan had je inderdaad geweten dat het roepen van UTFS ed niet meer gewenst is op GoT en dat de modjes er maatregelen op nemen.
Pagina: 1