kyro 4500 tv-out + win2k + haflife = troubles

Pagina: 1
Acties:

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet niet of dit topic hier thuis hoort maar fijn.
Even ter verduidelijking 't gaat om een systeem van een vriend van me. Hij heeft win2k pro sp2 draaien en de nieuwste driver van hercules downgeload. Alles in windows is gewoon leuk 1152x864 @85 hz enz niet echt boeiend. Maar zodra als ie hl probeert te starten schakelt de monitor zich in power save mode (stanby :P ) hoe kan dit. Kan dit temaken hebben met opengl of met wat?

Wie kan het me goed uitleggen ik sta voor een raadsel :?

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
check even in wat voor resolutie HL wil opstarten, het kan zijn dat de monitor die res. niet aan kan.

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
monitor INF-files eens goed installen maybe??
schakeld het scherm naar een te hoge refreshrate??

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 07:55 schreef bogaards het volgende:
check even in wat voor resolutie HL wil opstarten, het kan zijn dat de monitor die res. niet aan kan.
't leuke is ik probeer gewoon half-life te starten dus nog niet een game en het menu is 640x480. Dus dat is het gekke.

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)