Ik zit te ICQ'en over een netwerk en nu kan ik dus wel gewoon berichtjes versturen, maar geen filetjes meer versturen en ontvangen. Iemand die hier een oplossing voor weet? Ik word er namelijk zo onderhand een beetje ziek van. Ik deel internet via Sygate.
Verwijderd
ICQ moet voor het versturen van files (en voor ook andere funkties zoals chat) een TCP/IP verbinding opbouwen. Als daar een proxy en/of firewall tussen staat, dan kan dat deze problemen opleveren.
Op de website van ICQ zelf staat daar het 1 en ander over. Anders kun je ook eens op de site van Sygate kijken.
Succes!
Op de website van ICQ zelf staat daar het 1 en ander over. Anders kun je ook eens op de site van Sygate kijken.
Succes!
je moet even extension (schrijf je dat zo?) aan je ruleset van sygate toevoegen
weet niet meer welke, heeft kennis van me gedaan, maar moet wel op net staan.
weet niet meer welke, heeft kennis van me gedaan, maar moet wel op net staan.
Laten we lekker link gaan doen...
Ok bedankt. Weet jij misschien waar die ruleset zit? Ik kan hem namelijk niet vinden. En weet er iemand welke extensie ik moet toevoegen of waar ik zoiets kan vinden?
Verwijderd
Binnen 2 minuten heb ik dit gevonden:
http://www.sygate.com/support/applications.htm
Ik geloof dat je dat best zelf had kunnen vinden, als je even een op de site van Sygate had rondgekeken zoals ik je gisteren adviseerde. Probeer wat aktiever je eigen problemen uit te zoeken, daar leer je van. Als je dan toch vast komt te zitten zijn er altijd wel mensen die je willen helpen.
http://www.sygate.com/support/applications.htm
Ik geloof dat je dat best zelf had kunnen vinden, als je even een op de site van Sygate had rondgekeken zoals ik je gisteren adviseerde. Probeer wat aktiever je eigen problemen uit te zoeken, daar leer je van. Als je dan toch vast komt te zitten zijn er altijd wel mensen die je willen helpen.
MrX in ieder geval Hartstikke Bedankt. En ik had wel gekeken op de sygate site hoor alleen steeds bij de verkeerde link. Ook had ik op de ICQ website gekeken en vond daar wel dat ik iets moest editen in me apprule.cfg maar niet wat. Maar in ieder geval Hartstikke Bedankt.
Pagina: 1