12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Het ziet er verder zeer goed uit moet ik zeggen
dit komt deze of volgende week, zodra ik me dual setup heb
dit in lian li kast
Ehmz, vind je? je ziet op deze foto alleen maar een openstaande koffer waar een mobo, een voeding en een gaar rekje met een HD in liggenOp dinsdag 12 februari 2002 01:58 schreef Chopper_Rob het volgende:
Ziet er netjes uit
maar blijven toch wel leuk
Ik ook want vaak word daar de koffer lelijk door gemaakt. Laatst heb ik hier wel ergens een mooie oplossing daar voor gezien. Weet alleen niet meer waar.Op dinsdag 12 februari 2002 07:49 schreef Phreak het volgende:
Ik zou graag zien hoe het er aan de achterkant uitziet bij de PCI sloten en COM poorten enzo
Die dinge waren leuk in het begin, en deze ziet er ook nie slecht uit, maar't begint een beetje saai te worden
Verder: ziet er tnt leuk afgewerkt uit, benieuwd hoe je dat gaat doen met aan/uit knop
* FragFrog hoopt op een contactslot ofso, om maar gewoon origineel te zijn
[Edit]
Sorry had nog niet gezien dat er stond "specs binnenkort"
Wat voor mainbordje zit er nu in dan?
[Edit]
Oerbrood!
Processor: Intel Pentium 233 MMX
Geheugen: 128MB SD-Ram 100mhz
Harddisk: Seagate ATA Baracuda 13 GB
Netwerk: Nog geen
Videokaart: Nog geen
Moederbord: Asus TX97-XE
en voor meer foto's:
http://httpd.chello.nl/~w.mourik/Koffermod/
ik zie nog geen gaten daarvoor
en gat voor floppy en cdrom
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Komen dan nml alleen 2x Intel Pro 100 netkwerkkaarten in.
Floppy: dat komt er niet in (wat moet je er mee???)
CD-Rom speler: komt er MISSCHIEN in, maar dat zoek ik nog ff uit, zou niet weten waarom, als het ook via netwerk kan.
Vandaag ga ik de randen vd gaten afwerken, dmv een U profieltje.
En voor aan/uit knop moet ik iets hebben, een normale kan niet, omdat je maar HEEEL even contact moet maken (ATX hè!) Dus als iemand hier een ID voor heeft? (Ik d8 aan een reset knopske)
Verwijderd
Een reset knoppie uit een oude AT kast werkt ook goed.Op dinsdag 12 februari 2002 12:12 schreef CIOMrCrazy het volgende:
...
En voor aan/uit knop moet ik iets hebben, een normale kan niet, omdat je maar HEEEL even contact moet maken (ATX hè!) Dus als iemand hier een ID voor heeft? (Ik d8 aan een reset knopske)
Waar heb je deze koffer vandaan? is volgens mij geen koffer van Gamma of praxis zo te zien (of wel praxis...)
/me zijn koffermod staat ff stil i.v.m. studie... komt nog wel
maar ff tussendoor:
http://httpd.chello.nl/~w.mourik/Koffermod/02110005.JPG
Hoe kom je aan die "PCI-poort-houder" rechts op het plaatje?
Heb je die gekocht ergens, of gewoon uit een kast gesloopt?
Is namelijk wel handig voor zoiets maken als wat jij al gedaan heb.
soz, nog niet je post gelezen... die moet je dus nog inbouwen...
heb vandaag 2 coolers ingebouwd, morgen ga ik de randen afwerken waar de voeding zit en bij de ATX aansluitingen van het moederbord.
Zodra ik me dualsetup heb draaien, iig in me nieuwe kast heb zitten, ga ik me huidige PC in de pc bouwen en kan ik de gaten voor de netwerkkaarten maken
heb ik van m'n voorraadkast aan de overkantWaar heb je deze koffer vandaan? is volgens mij geen koffer van Gamma of praxis zo te zien (of wel praxis...)
is van een InWin kast, kan je er zo uit trekken.Hoe kom je aan die "PCI-poort-houder" rechts op het plaatje?
Heb je die gekocht ergens, of gewoon uit een kast gesloopt?
----
coolers ingebouwd:
http://members1.chello.nl/~w.mourik/Koffermod/
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Vanavond/morgen:
- U profiel langs de randen van de gaten
- rode CCFL erin
- Draden netjes wegwerken
- ???
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
de 2 fans ga ik op de volgende manier aansluiten:
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat je met die dingen wil, kan je iets meer uitleg geven?Op woensdag 13 februari 2002 01:36 schreef tie-rep het volgende:
waarom gebruikt er niemand flightcase materiaal? kan je netjes alle aansluitingen verdiepen?!
Verwijderd
en waarvandaan???Op woensdag 13 februari 2002 01:36 schreef tie-rep het volgende:
Ziet er netjes uit ...maar kan misschien nog makkelijker
waarom gebruikt er niemand flightcase materiaal? kan je netjes alle aansluitingen verdiepen?!
deze schotels kosten helemaal niets en zijn in alle maten te krijgen/kopen
[afbeelding]
ik wil graag deze koffer aanschaffen,
440x190x300mm zou moeten lukken voor een ECS K7S5A mobo, voeding, cd-rom, 2*hdd en diskettedrive (en dan de video en LAN kaart natuurlijk...) dacht ik?!
Cogito Ergo Credo

(sorry kan niet resizen zit namelijk op mijn werk..
wat heb jij er voor betaald?
niet eens zo;n gek IDOp woensdag 13 februari 2002 01:36 schreef tie-rep het volgende:
Ziet er netjes uit ...maar kan misschien nog makkelijker
deze schotels kosten helemaal niets en zijn in alle maten te krijgen/kopen
[afbeelding]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik weet het het wordt steeds minder orgineel, maar ik ga proberen om um zo orgineel mogelijk te maken
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
owjah waarom ziten die cdroms vaak zo dat je je mod moet neerleggen ipv rechtop laten staan in mijn mod stond mijn mod net zo als mijn kast nu ook staat (ik had dus ook een koffer mod) ,(rechtop dus) maare ik ga me nu neer laten storten op mijn nieuwe project heb inbouwen in mijn ikea nero kastje, owjah pas op waar je je mod neerlegt ik heb mijne gemold omdat hij langs mijn bed lag enk ben er met me dornken kop op gaan staan
omdat hij nog niet klaar is, moet hem nog afwerkenOp woensdag 13 februari 2002 12:58 schreef jimtegoesdj het volgende:
ik vind het gat waar je voedingsfan zit ni echt mooi verder ziet hij er wel strak uit,
en 8mb videoonbaord voor een server is voldoende..niet echt orgineel ofzo enne waarom heb je zo'n zwaar brakke videokaart 8mb onboard?
deze koffer heb ik vd ijzerwaren winkel aan de overkant, d8 iets van 15/20 euro.Op woensdag 13 februari 2002 12:49 schreef CV_SmileY het volgende:
Eeej waar heb je die koffer vandaan? Die heb ik namelijk ook :
[afbeelding]
(sorry kan niet resizen zit namelijk op mijn werk..
wat heb jij er voor betaald?
En hij is ook mooi ruim en niet al te duur...
b.t.w. die schotels kosten idd niets, maar kun je die ook ergens anders kopen dan bij ligt en geluid (die ook voor 2 dingetjes van fl. 5,- totaal fl. 25,- verzendkosten rekent...
Cogito Ergo Credo
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Dacht zelf eerder aan een ir module, sleutelhangertje erbij,Op dinsdag 12 februari 2002 09:44 schreef FragFrog het volgende:
* FragFrog hoopt op een contactslot ofso, om maar gewoon origineel te zijn
lijkt me wel weer eens wat anders
Op woensdag 13 februari 2002 12:28 schreef super_vegeta het volgende:
met die flight case dingen bedoelt hij waarschijnlijk dat je doe op de plaats waar het moederbord zit, en dan uit het metalen plaatje(flight case ding) het gat haalt voor je moederbord
Wat ik bedoel is dat je de leds en connectoren nu verdiept kan wegwerken. Bij muziekapp. heb je natuurlijk ook aansluitingen en die zijn kwetsbaar. Als de flightcases in de vrachtwagen worden gesmeten, kan je er van uitgaan dat alles wat uitsteekt kapot is. Hiervoor worden dan deze "schotels" gemonteerd.
even op het plaatje klikken bijvOp woensdag 13 februari 2002 12:45 schreef jopiek het volgende:
[..]
en waarvandaan???
Bijna iedere electronicaboer heeft ook flightcase materiaal
ik heb er twee voor fl. 12,- bij Display Enschede vandaan... Nu nog wachten tot Conrad m'n case binnen heeft en weer ff naar Boekelo fietsen (of zal ik maar de bus nemen)Op donderdag 14 februari 2002 14:35 schreef tie-rep het volgende:
[..]
ik nie begrijp
Wat ik bedoel is dat je de leds en connectoren nu verdiept kan wegwerken. Bij muziekapp. heb je natuurlijk ook aansluitingen en die zijn kwetsbaar. Als de flightcases in de vrachtwagen worden gesmeten, kan je er van uitgaan dat alles wat uitsteekt kapot is. Hiervoor worden dan deze "schotels" gemonteerd.
[..]
even op het plaatje klikken bijv
Bijna iedere electronicaboer heeft ook flightcase materiaal
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Maar deze is een beetje te duur en te groot om als koffermod in te zetten..
Klik hier voor meer grotere plaatjes van die koffer
Ik heb trouwens een vraagje nog, waarom laat je het mobo niet op de backplane van je originele case zitten. Dat ding waar je ook je pci-kaartje op vast schroeft enzo. Anders komen je kaarten toch heel los te zitten ?? Lijkt me niet bevordelijk voor je sloten enzo