Toon posts:

[Flash] onzichtbare preloader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Flash / onzichtbare preloader

Wie weet of dit kan? En zo ja hoe. Een preloader dat tijdens het surfen van een pagina, andere elementen laadt...

Dus ik wil dat wanneer ze naar mijn eerste pagina staan te kijken, het de andere graphics laadt. Scheelt wachttijd weet je wel. http://www.eyecatchers-online.com/kaiserpagode/

Het staat hier, als je dat wilt zien ga je gang... Tis best wel zwaar met die graphics. En ik heb 24 fps gekozen, is dat verstandig?

Verwijderd

Hi,

Een flash preloader kan andere elementen laden van een pagina. Ligt er alleen aan welke. 24 fps is wel erg veel. Met 14 fps kom je er zeker wel.

BTW check out my flash site:

www.v-design.nl

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Op dinsdag 12 februari 2002 01:11 schreef badkarma het volgende:
www.v-design.nl
dikke NRG rip!
zou er niet trots op zijn :(

en ja je kan gewoon GetUrl'n en preloaden

Verwijderd

Hi,

Een flash preloader kan andere elementen laden van een pagina. Ligt er alleen aan welke. 24 fps is wel erg veel. Met 14 fps kom je er zeker wel.

www.v-design.nl
Heej, die heb je goed geript.....wat dacht je, daar komt niemand achter? Jammer dat je je rip talenten niet hebt omgezet naar echte talenten.

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 01:03 schreef Cool_Duck het volgende:
Flash / onzichtbare preloader

Wie weet of dit kan? En zo ja hoe. Een preloader dat tijdens het surfen van een pagina, andere elementen laadt...

Dus ik wil dat wanneer ze naar mijn eerste pagina staan te kijken, het de andere graphics laadt. Scheelt wachttijd weet je wel. http://www.eyecatchers-online.com/kaiserpagode/

Het staat hier, als je dat wilt zien ga je gang... Tis best wel zwaar met die graphics. En ik heb 24 fps gekozen, is dat verstandig?
Waar je op doelt staat bekent als een ghost-loader.

Een echte ghostloader is een erg intelligent component die op basis van gebruiker interactie bepaald welk gedeelte hij alvast gaat inladen, en wat ook belangrijk is, welke 'unloaden'.

In jouw geval hoeft het denk ik niet echt heftig complex, vooral omdat de nav wat dat betreft vrij plat is.

Maar het is dus mogelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Weet je ook ongeveer Hoe? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 12:41 schreef B-Top het volgende:

[..]

Waar je op doelt staat bekent als een ghost-loader.

Een echte ghostloader is een erg intelligent component die op basis van gebruiker interactie bepaald welk gedeelte hij alvast gaat inladen, en wat ook belangrijk is, welke 'unloaden'.

In jouw geval hoeft het denk ik niet echt heftig complex, vooral omdat de nav wat dat betreft vrij plat is.

Maar het is dus mogelijk...
Klinkt heel interessant zo'n ghost loader. Weet je ook hoe je zoiets kan programmeren.

Verwijderd

Hi,

www.v-design.nl
Waarom zou 24 te veel zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 13:03 schreef B-Top het volgende:

[..]

Waarom zou 24 te veel zijn?
Misschien omdat bij hoge frame rates de site bij oude computers zullen haperen, ze kunnen het dan niet aan. Ik view hem op een 800 Celly. Is er iemand met een Pentium 166 ofzo?

Verwijderd

24 frames is gewoon niet nodig. Inderdaad, bij wat tragere computers heb je bij 24 frames meestal problemen.

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 02:54 schreef tie-rep het volgende:

[..]

dikke NRG rip!
zou er niet trots op zijn :(
no fucking way

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 04:57 schreef badkarma het volgende:
24 frames is gewoon niet nodig. Inderdaad, bij wat tragere computers heb je bij 24 frames meestal problemen.
Zowiezo kies je niet voor 24, maar voor 21.....bij mij gaat alles op 31, en geloof me dat gaat goed....het enige wat bij mijn films echt zwaar is is de AS, en zelfs daar ben ik wel handig genoeg mee om het op een 233 goed te laten draaien, vin dit nogal bullshit.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 04:57 schreef badkarma het volgende:
Jij was eerder dan nrg????? :) echt niet!

Verwijderd

Topicstarter
Maaar wie heeft nou een oplossing voor de zgn Ghost preloader? :)

Verwijderd

Na het laden van je hoofdfilm ga je alle andere componenten inladen in mc's

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 05:00 schreef badkarma het volgende:

[..]

no fucking way
Hey qals iets een nrg rip is dan is het wel deze site!!!
Dus er is wel een fucking weg!
Pagina: 1