Mijn hotmail block list is vol!

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
OK, ik houd normaal gesproken dus netjes mijn meel bij, alle schroot block ik en mijn junk mail filter staat op high...
Maar nu is mijn block list dus vol volgens Bill, het maximum is 250 adressen...
Ik zou graag een aantal domeinen willen blocken, maar otmail heeft het weer zo handig gedaan met een te smalle listview met alle blocked email adressen, zodat je het domein niet kan zien...en 250 adressen afgaan en eventueel het domein noteren zie ik ook niet zitten...
Wie heeft er tips over hoe ik dit moet aanpakken?

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 14:21
Hmm, als je een beetje kunt programmeren, zou ik zeggen:

Kopieer de adressen naar een textbestand en schrijf een programma dat dit bestand in leest, en dan van elke regel alles voor (en inclusief) de @ weghaalt. Daarna kun je alle overgebleven domeinen op naam sorteren en/of ze per naam tellen

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Glacier
  • Niet online
ik ben in inmiddels niet meer ingelogd, maar zou die lijst gewoon op te vragen zijn, of te extracten?
Morgen toch maar eens even kijken dan...

Verwijderd

filters hoog aanzetten dat ze meteen gedelete worden :)

• Glacier
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 02:23 schreef M@FI@ het volgende:
filters hoog aanzetten dat ze meteen gedelete worden :)
Euh, filter staat al op high :)

Ik heb net een lijstje gemaakt met al de domains enzo...
Het enige nadeel is dat er veel domains bijzitten die ik niet wil blocken, zoals @msn.com en @hotmail.com ;(

Kan je spam klachten van een @hotmail.com adres naar hotmail sturen?

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 10:26 schreef Glacier het volgende:

[..]

Kan je spam klachten van een @hotmail.com adres naar hotmail sturen?
Het probleem is dat je in een mailtje elke afzender mee kan geven als je zelf wilt. De mailtjes hoeven dus helemaal niet van hotmail afkomstig te zijn ook al staat dat wel als afzender.

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw hotmail adres dan :)
Op een gegeven moment krijg je zoveel spam dat je door de meuk de meel niet meer ziet. Dan vraag ik meestal maar een nieuw adres aan.

Amateurcoureur en fervent banktukker

• Glacier
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 11:20 schreef El_GringO het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw hotmail adres dan :)
Op een gegeven moment krijg je zoveel spam dat je door de meuk de meel niet meer ziet. Dan vraag ik meestal maar een nieuw adres aan.
Maar dat weiger is dus :P
Ik laat spammers niet winnen en wil vol in de aanval gaan...

Edit : Wat ik me dus zat af te vragen, als je account niet meer beriekbaar is, halen de spammers je dan van hun lijsten af?
Pagina: 1