Toon posts:

Na unlock nokia buiten netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okee,...heb 't volgende probleem,..
Heb net bij m'n oude nokia 6110 de simlock verwijderd. Ging op zich allemaal goed,..en nu krijg ik steeds als ik wil bellen "Buiten bereik van netwerk" te zien. 'K heb de all unlocker gebruikt en die zei dat alles "open" was, lijkt me dus goed.

Iemand een idee ??( En nu aub niet allemaal slotje gaan roepen,..dit is een vraag na de unlock,..niet over hoe te unlocken.)

Verwijderd

Topicstarter
Ehh schop....

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 04:34

Brazza

Byte me!

Mhh kan je niet op zo'n telefoon terug naar fabrieksinstellingen? Anders probeer even met een datakabel er achter te komen wat het is (weet niet of dat helpt)

Verwijderd

hmmz ten eerste schop, ten 2e is dit probleem ontstaan na t unlocken. Had je dit niet gedaan was er niks aan de hand geweest, dus wel degelijk een slotje ;) :+

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je een deel van je nokia geheugen {waar je imei inzit} overschreven met een nieuw geheugen waardoor de telefoon een ander imei heeft gekregen.
<font color="red">verwijderd</font> daar kan je voor je gsm vragen terecht, gaat er alleen maar over.

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Daar worden dingen besproken die hier niet mogen,
dus ernaar linken is helaas niet toegestaan. </font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
<center>Hoe unlock ik mijn GSM</center>

Unlocken, en oplossingen voor problemen die ontstaan na unlocken, staan we hier helaas niet toe, de redenen daarvoor kun je vinden door op de bovenstaande link te klikken.

Ik ga er maar vanuit dat al die dingen in pure onschuld en onwetendheid gevraagd en geantwoord worden, maar volgende keer levert dit absoluut een officiële waarschuwing op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.