Rotel RA-971

Pagina: 1
Acties:
  • 638 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik wil graag deze versterker hebben en kan hem van iemand overnemen. Nu weet ik niet of het een Mk II is of de eerste uitvoering, maar maakt dat een hoop verschil in geluidskwaliteit (heeft iemand beide beluisterd)? Dit is wat er technisch verbeterd is aan de Mk II (die pre-amp output is voor mij overigens niet belangrijk):

The only obvious external change is the addition of a preamplifier output, which allows the RA-971 MkII to be used in a bi-amplified set-up using one of the matching Rotel power amps, notably the RB-971 MkII, though it also allows the power amp to be upgraded with simple bypass surgery. Internally there have been a number of unspecified component changes, the net effect of which is said to be improved dynamics and openness, as well as an improved bottom end.

(Bron: www.hifichoice.co.uk)

En wat is een redelijke prijs? Hij is twee jaar oud en ziet er perfect uit. Ook hierbij is weer de vraag: is een een Mk II veel meer waard?

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik ontdek net dat het JvS is die mij de Rotel wil verkopen!

LOL

Heeft dus geen zin om die vraag hier te stellen!

Geeft me wel al meer vertrouwen in deze aankoop. Om dan gelijk maar te reageren op je mail: ja ik ben heel geinteresseerd en wil hem zo snel mogelijk bekijken en kopen!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hahaha :D LOL. ik vond het al erg toevallig :D.

Hervaz wees me er trouwens op ;).

Doen we dit verder wel even via ICQ enzo ok? ;)

Het is trouwens een MK1

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op dinsdag 12 februari 2002 00:02 schreef Funk het volgende:
Ik ontdek net dat het JvS is die mij de Rotel wil verkopen!

LOL

Heeft dus geen zin om die vraag hier te stellen!

Geeft me wel al meer vertrouwen in deze aankoop. Om dan gelijk maar te reageren op je mail: ja ik ben heel geinteresseerd en wil hem zo snel mogelijk bekijken en kopen!
Dat dacht ik wel..
Hij wilde hem ook al aan mijn slijten. ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• JvS
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoewel ik de vraag "is een MKII meer waard" eigenlijk wel interessant vind :).

Ik zal me er zelf niet mee bemoeien omdat ik 'belangen' van mijn ouders behartig :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp