Heel oud spel wat ik vroeger origineel gekocht heb met de uitbreiding. Ik heb het echter nooit echt kunnen spelen omdat er een flinke nare bug inzat. Op een gegeven moment werd ik er gewoon uitgekickt. Geen melding, niks.
Nu zag ik hem laatst weer liggen (ben van kamer aan het verhuizen, damn wat een zooi
) en ik dacht dus: laat ik hem weer es spelen. Dus ik spelen...en ja hoor, nog steeds dezelfde Bug
(speelde in WinXP, was destijds Win95).
Dus ik in Win98 proberen...weer....Win2K...weer...Win95...weer
Dan maar DOS in Win98. Nog steeds hetzelfde verhaal.
Dus ik dan maar voor patches zoeken. Google gebruikt en veel sites afgeweest maar ze hebben allemaal maar 1 patch voor Magic Carpet: een fix waardoor het laatste level wat makkelijker wordt.
Weet iemand toevallig of er een patch voor is en zo ja waar ik die (nog) kan halen?
Ik weet dat het spel vrij oud is en sommige kennen het mischien niet eens. Maar als iemand hier iets van weet plz let me know.
Nu zag ik hem laatst weer liggen (ben van kamer aan het verhuizen, damn wat een zooi
Dus ik in Win98 proberen...weer....Win2K...weer...Win95...weer

Dan maar DOS in Win98. Nog steeds hetzelfde verhaal.
Dus ik dan maar voor patches zoeken. Google gebruikt en veel sites afgeweest maar ze hebben allemaal maar 1 patch voor Magic Carpet: een fix waardoor het laatste level wat makkelijker wordt.
Weet iemand toevallig of er een patch voor is en zo ja waar ik die (nog) kan halen?
Ik weet dat het spel vrij oud is en sommige kennen het mischien niet eens. Maar als iemand hier iets van weet plz let me know.