Toon posts:

Gravis Gamepad Pro & XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey people,

Ik heb een Gravis Gamepad Pro en die heb ik met veel plezier kunnen gebruiken. Echter sinds ik XP draai heb ik alleen maar problemen. Het ding installeerd wel, maar komt niet als spelbesturing te staan?!? :? Als ie uiteindelijk wordt herkend, dan is ie "Not Connected" :?:? Heb al nieuwe software gedowned/geïnstalleerd en kontact gehad mett Gravis.. Kom er niet uit :'( Kan iemand helpen hiermee of hebben de tweaker ervaring met dit probleem???

Greetz!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmmmm, vreemd. Bij mij werkt het perfect onder XP.

Faq al gelezen trouwens?

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:18
Meestal wil het bij de gamepad pro nog wel eens helpen om hem ff uit de computer te trekken en hem er weer in doen terwijl je in het spelbesturing-schermpje zit.

PVOutput: VO18

Verwijderd

Ist een USB gamepad?

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:06
Op dinsdag 12 februari 2002 12:00 schreef Bandicoot het volgende:
Meestal wil het bij de gamepad pro nog wel eens helpen om hem ff uit de computer te trekken en hem er weer in doen terwijl je in het spelbesturing-schermpje zit.
Inderdaad. Dat kan heel goed mogelijk dat het zo gaat werken. Zelf had ik dit probleem bij een UK versie van winxp. En werkte dat truukje ook perfect. Nu in de NL versie werkt het gewoon weer als vanouds.

Verder gebruik ik zelf geen specifieke software voor de gamepad pro, het werkt en dat is voldoende voor mij :)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Verwijderd

Dat problaam heb ik ook, ben het een beetje zat.
en dat in en uitrekken werkt volgens mijn niet. Deed het wel zo in 98.

Verwijderd

Topicstarter
Wel mensen, heb alle trucs ongeveer geprobeerd :'( NIX
Ga nog een paar keer uittrekken-inpluggen proberen, maar heb er een hard hoofd in |:(

Overigens >Leuty< Zonder software??? How? Care 2 share?? :)

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:06
Op dinsdag 12 februari 2002 23:00 schreef NiGHTCReaTuRe het volgende:
Wel mensen, heb alle trucs ongeveer geprobeerd :'( NIX
Ga nog een paar keer uittrekken-inpluggen proberen, maar heb er een hard hoofd in |:(

Overigens >Leuty< Zonder software??? How? Care 2 share?? :)
Zonder software bedoel ik zonder specifieke Gravis software / drivers. Winxp herkent me gamepad pro hiero zonder probs en ut dingeke werkt verder perfect :)

Ik plaats wel even de opmerking dat ik de gamepad op de gameport van me sblive heb zitten. aangezien er ook USB varianten zijn; alleen het lijkt mij niet dat dat een reden is voor het wel / niet correct werken v/d gamepad.

Trouwens het lijkt mij ook stug dat de gamepad "plotseling" kaduuk is. Misschien anders proberen om de gameport opnieuw te installeren? Anders, wel errug rigoreus, 'even' windows opnieuw installeren :)

Ennuh met dat un- / inpluggen, start je pc ff in de tussentijd opnieuw op, of draai windows even een poosje zonder je gamepad op de pc aangesloten. Wie weet, helpt het :)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb de gameport versie en de usb versie en ze werken bij mij allebei zonder drivers. Worden gevonden en werken. Oke de gameport versie moet je wel zelf toevoegen maar die staat gewoon in het lijstje.

There is no art to find the minds construction in the face

• Hulky
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:10

Hulky

Heb je al gekeken of er een gamepoort joystick is geinstalleerd in het apparaatbeheer. Zo niet installeer een standaard MS gamepoort joystick.

Suc6

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik krijg juist problemen met mijn gravis gamepad pro als ik de software van gravis installeer. Als ik gewoon de software van win XP gebruik doet ie het perfect. Heel simpel inpluggen, toevoegen en spelen maar!

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen!

Hij werkt weer!!! :):):):)
Net mijn PC aangezet, gamepad uit- en ingeplugged (100-ste keer ofzo), opnieuw installeren en hoppa! Gravis Gamepad Pro Status (OK) *D
Kan ik eindelijk weer lekker N64 en PSX emu-gamen!!!

Thanx 4 all help!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45

Snoes

marcel

Hallo,

even een vraagje n.a.v. deze topic. Ik heb zelf 2 van deze gamepad's, en om ze tegelijk onder XP en fifa goed ( alle knoppen en functie) te kunnen gebruiken wil ik ze gebruiken in de GRIP mode. Werkt dat ook goed onder XP, en moet je daarvoor de gravis software installeren ???

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Ik had ook nog een vraagje. Ik heb dus ook een Gravis Gamepad Pro, de gameport-versie, en Windows XP op de PC. Nu heb ik Fifa2000 geinstalleerd staan, maar alle knoppen hebben onder XP ineens een andere functie gekregen. Weet iemand hoe dit weer terug te draaien is (zonder XP er af te halen :?)?

You iz one special kid!

Pagina: 1