Toon posts:

[2comps]Hoe moet 2 comps op internet gamen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
Ik probeerde vandaag om met 2 pc's op mijn gedeelde adsl lijn op internet te gamen. Met het spel counter strike. Maar HL geeft een foutmelding dat ie niet multi Ip kan locaten of zoiets. Hoe ken ik dat verhelpen. Ik gebruik wingate om internet te delen.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Volgens mij niet, want volgens mij als ik je verhaal goed begrijp, gebruiken jullie nu dus allebei hetzelfde externe IP adres. En dat ondersteunt HL dus niet.

Maja, ik ben niet helemaal wakker dus ik kan er compleet naast zitten.

There is no magic.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Een vriend van me heft zijn ADSL lijn gedeeld, dmv een routertje. Hij gamet er alleen niet op met 2 Pc's tegelijk, dus ik zou niet weten of dat zou gaan. Gewoon inetten uiteraard wel.

Music Addicted

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Jep maar volgens mij als je 2 pc's hebt die dezelfde i-net verbinding hebben, hebben ze dus automatisch ook hetzelfde IP. Maw het kan gewoon niet, je kan idd wel gewoon allebei tegelijk i-netten enzo, maar hetzelfde spel spelen gaat niet omdat ie dan zeg maar 2 dezelfde mensen ziet.

There is no magic.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

router bij adsl/kabel, winroute bij isdn :)

Verwijderd

Topicstarter
D-Jay
Wat bedoel je precies. Ik gebruik nu wingate?

Verwijderd

werkt primas hoor.. ik heb hier pc gedeeld met 6 andere comps en met z'n 3'en tegelijk uo of cs. Geen problemen.

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 14:34 schreef ingeni het volgende:
werkt primas hoor.. ik heb hier pc gedeeld met 6 andere comps en met z'n 3'en tegelijk uo of cs. Geen problemen.
ik wou al zeggen ja, lukt hier ook perfect, ik denk dat het probleem waarschijnlijk is dat ie op beide systemen de zelfde reg-key gebruikt

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op dinsdag 12 februari 2002 00:42 schreef -D-Jay- het volgende:
router bij adsl/kabel, winroute bij isdn :)
Ik heb adsl en ik gebruik winroute pro. Werkt perfect! :)

En gamen werkt hier ook niet :(
Komt omdat je allebei met hetzelfde ip zou spelen. Misschien werkt het wel als je allebei een ander spel speelt, heb ik nog niet getest.

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op dinsdag 12 februari 2002 16:01 schreef FastDevil het volgende:

[..]

ik wou al zeggen ja, lukt hier ook perfect, ik denk dat het probleem waarschijnlijk is dat ie op beide systemen de zelfde reg-key gebruikt
Kan ook nog door de reg-key komen jah. Zal ik zelf ook es ff veranderen. Kijken of het dan wel werkt :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 16:04 schreef urf het volgende:

[..]

Kan ook nog door de reg-key komen jah. Zal ik zelf ook es ff veranderen. Kijken of het dan wel werkt :)
laat even horen of dat de oplossing was, dan weten andere het ook meteen als ze ooit deze problemen tegen komen

Verwijderd

Topicstarter
Nee het ligt niet aan de reg key. Kheb andere keys. Hij geeft als fout "can't allocate multi IP". Niet helemaal precies maar wel zoiets.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:54

Wiebbe

<none />

ik gebruik winroute, op een server pc,
daar hangen 4 andere pc's aan,
en kunnen gewoon met zen vieren, tegelijkertijd Cs'en
(allemaal andere keys's) zelfde server.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

ehm dat moet niet in spielerij sukkel :)
Pagina: 1