WAT de HEL is DIT nou weer !?!??!

Pagina: 1
Acties:

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Ik ben net terug van een weekje vakantie waar ik mijn telefoon mee naar toe had genomen..
Ik heb een Telfort Abo en ik heb ’m alweer een jaartje of wat...
Ik deed ’m zoveel mogelijk uit om batterijen te saven (camping zonder elec.) en als ik ’m aan deed checkte ik gewoon m’n voicemail en belde ik die mensen....

Zo... da’s mooi denk je.... maar get to the point man...

Okeej daar komt ’ie dan..
Ik had er dus AL mijn telefoon nummers in van m’n hele leven en alle mogelijke mensen die ik ooit zou kunnen bellen enzo...
En die zijn nu dus allemaal WEG !!
Ik zette m’n tel. gewoon aan en OPEENS zegt ’ie "Sim kaart geweigerd" ?!?!

HOE kan dit ??!!? Ik heb er niets vreemds mee gedaan ofzo ! Wat nu ?? HELP !

Verwijderd

3x verkeerde PIN ingegeven of zo?

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om die sim-kaart er ff uit te halen, en er weer opnieuw in te doen? Ik heb het nl. ook wel eens, dan zit die sim gewoon ff niet helemaal OK.

Probeer het maar eens.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja dat heb ik ook wel es gehad.. toen ie in de auto in de zon lag (>50° C lag ie te bakken). Toen ik hem aan deed zei die ook iets over verkeerde SIM en alles was weg... toen ie wat afgekoeld was heb ik het simmetje er uit gehaald (en weer teruggezet :+) en hij werkte weer.. hopelijk bij jou ook..

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Hmmz.... ik heb het simmetje eruit gehaald.. erin gestopt...eruit gehaald.. erin gestopt...eruit gehaald.. erin gestopt... telefoon aan.... telefoon uit..telefoon aan.... telefoon uit..telefoon aan.... telefoon uit..

Sim gecleaned maar niets schijnt te helpen..

En neej ik heb er überhaupt geen pincode op (die heb ik speciaal uitgezet om dit soort dingen te voorkomen :()

Verwijderd

KS bellen zou ik zeggen die weten meestal wel iets...
Het lijkt er op dat je op een ander netwerk bent blijven hangen... oplossing kan zijn handmatig naar het Telford of Libertel netwerk gaan... (als je nog in het menu van 't toestel kunt komen)
Dit type fout wordt ook wle aangeduid met een IMSIFOUT.

Verwijderd

Toch geen I Love You SMS berichtje gehad he :)

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

was je naar het buitenland gegaan?

Want want ik wel weet is dat er in Spanje en Duitsland een SMS virus rondgaat.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Dat SMS virus is een 'gewoon' mail virus wat mailtjes stuurt naar van die email2sms gateways van de GSM providers daaro, heb je helemaal geen last van als buitenlander met je mobieltje.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Ik denk dat m’n simmetje gewoon een beetje is versleten in de loop der jaren ofzo..

Ik heb inmiddels weer een nieuwe met m’n oude nummer.... dus ik ben weer een blije man :) :) :)
Pagina: 1