Nvidia TNT2 Vanta TV OUT Solderen?

Pagina: 1
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Op mijn kaart is plek voor een tv out tulp stekkertje.... kan ik deze er zelf opsolderen, of kan dat niet omdat daar dan weer een speciaale encoder/decoder bij moet?

Ik vroeg dit mij af omdat ik bezig ben met een kaart met tv out maar die vertikt het... en ik had bij een maat van mij de geforce 2mx met detonators de tv out zomaar aan de praat dat was echt super snel gewoon....

mischien wel een domme vraag, maar ja, ach ja vragen zijn nooit dom :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Voor tv-out moet er een aparte tv-out chip opzitten dacht ik. Ik weet bijna zeker dat dat bij nVidiakaarten zo is.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
dus solderen is geen optie.. zucht dan mar wachten tot een nieuwe video kaart hoor ga ook niet meer verder proberen met die klote kaart.. dat werkt toch niet.. *baal* ;(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het zou op zich moeten kunnen.
Zelf heb ik een Hercules GF2MX zonder TVout en een Abit Silura GF2MX met TV-out (beide 64MB). Deze kaarten zijn dan ook geheel identiek, op het feit na dat de hercules blauw is en geen tvout en de Siluro bruin is en wel een tvout heeft.

* TERW_DAN denkt niet dat de kleur er wat mee te maken heeft.

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 20:28
kan je checken,

als er een lege plekje voor een ic is op je kaart dan heb je dus nog wel een encoder/decoder nodig anders moet ie het gewoon doen

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
yup heb gekeken..... moet dus nog een ic op + de bijbehorende weerstandjes..... gaat moeilijk worden dus.. vooral die weestandjes van 2 mm lang.... dat wordt em niet....

wacht wel af tot ik een betere kaart heb... heb een sis agp kaart met tv out, zie mijn topic hier voor over de sis... die wil echt niet lukken en leg mij hier bij neer..... ga ook niet meer proberen.... :(

Pagina: 1