epox 8kha+ bios instellingen etc

Pagina: 1
Acties:

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
Eindelijk doet hij het,m'n Epox 8kha+ bordje,
had hem op de HCC gekocht,startte niet op,na 3 dagen een nieuwe gekregen,ook die startte niet op,
naar de winkel gereden en ingeleverd,moest opgestuurt worden omdat ik na etterlijke keren van het verwisselen van de cpu de schroevendraaier licht over een stukje van het bord had laten glijden en 2 draadjes had onderbroken,
kon wellicht gemaakt worden,maar ik vond dat men ook moest kijken waarom hij niet opstartte.(bios natuurlijk)
Een paar keer opgebeld,wist men eigenlijk niet iets anders te vertellen dan:hij ligt nog bij de leverancier.
Afgelopen vrijdag weer lief gevraagd of men al iets van het bord wist:nee niets, Maaar omdat het zolang duurde kreeg ik een nieuw bord,de volgende dag,tof.
-------------
installen ging gewoon goed,had even wat moeite om de bios te flashen,moest na de opstart gelijk op Alt F2 drukken,anders kon en wilde hij de diskette niet lezen,hoefde verder niets te doen of te typen voor de instal,'tging vanzelf,(zo stond het niet op hulp instal pagina)
--------------
Maar goed,bios instellingen daar moet je eigenlijk iets meer van weten dan alleen Windows(ik niet dus)
heb een Athlon1600+ met 256 Crucial 2100 unbuff.pc2 dimmetje en een Hercules Mmx2 400 kaartje,
hoe moet ik dat instellen,iemand suggesties?
las een keer de instel.van Rick2001,maar die kan ik niet terug vinden :'(
Alle hulp is welkom :)

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Verwijderd

nou alles staat wel in deze link beschreven dus als je ff goed spit vindt je alles

amdmb

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
oke bedankt,maarre je moet zeker spitten zeg,
denk dat ik het misschien wel kan vinden zo,
---
voor niets gaat alleen de zon op *D

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Verwijderd

precies *D