Toon posts:

ESSENT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HOI, KAN ME IEMAND VERTELLEN ALS ESSENT VIA DE KABEL, GOED WERKT IK BEN VAN PLAN DEZE TE NEMEN BINNENKORT VOOR F89.- PER MAAND, THANKS...........

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren kabel van Essent@Home, en ik ben erg tevreden, downloadsnelheden vanaf 40 tot boven de 200 Kb.
Ik heb ook een abonnement bij Superweb, en ik ben dus erg blij dat ik daar vanaf ben.
Nu dus altijd verbinding zonder het vele inbellen.

Verwijderd

En haal dan gelijk een nieuw keybaord want je SHIFT blijft hangen :r

Verwijderd

Ik zit sinds 10 februari 2000 bij Castel/Essent@Home, dit in de regio Friesland/Sneek en ben tot heden nog steeds tevereden.

Totale download snelheid kan wel rond de 300a500 kbyte/s, naar enige aanpassingen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb nou meer dan een jaar Essent en ik ben erg tevreden. Is even iets minder geweest maar de laatste tijd kom ik weer regelmatig boven de 400 kb/sec.
Pings zijn ook goed te doen (ok ok KAN beter..)
Iig is het voo rmij die 90 piek per maand wel waard :)...

Ter illustratie, ik download nooit fims of warez (alleen zo af en toe een mp3tje, trailer etc) en ik zit nou op bijna 2,5 datatransfer per maand :)...

Verwijderd

Ow, dat heb ik wel eens in een paar uur. :P

Ook essent@home ja. Ligt vaak plat.

Damn, ik heb geen burner en me HDD zit bijna vol. Dus da's ook weer een nadeel van kabel :+

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Nou.. zoals ik al eerder hier heb geventileerd ( :)) ben ik zeer tevreden met essent@home. Goede ping en snel downloaden (tussen de 200 en 400 kb/s)

Ik heb het sinds 1 juni en gedurende één weekje is de ping slecht geweest. Verder geen problemen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

ik ben ook zeer tevreden met @home (tilburg) alleen de ping moet iets lager vind ik...

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik heb (nog) geen essent, maar heb er nu al een hekel aan. Ik krijg al vanaf januari vorig jaar (!) brieven dat kabel internet bij mij beshikbaar is, maar er was telkens sprake van een "foutje" --> met als gevolg dat ik nog steeds met mun 56k'tje de kpn zit te onderhouden :( . Maar met een beetje geluk heb ik tegen het eind van het jaar kabel, mits het niet WEER gedelayed wordt :(

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50
ik heb ook via essent de kabel (den bosch)
is lekker snel (altijd 400+ kb/s op pubs)
(moet je wel leechftp met 16 treads ofzo gebruiken. maar met 500k/s zit je echt aan de top van het modem dus meer haal je niet.
ping was in het begin echt slecht (van 7 tot 8 zat ik echt zo rond de 500) maar tegenwoordig weer lager als 70.

Dus echt een aanrader.
90 gulden is het zeker waard.
(alleen jammer van de 15k/s upsteam limiet)

Verwijderd

Doen!!!!!!!!!

Is echt heel erg snel.

Alleen hou de installateur van Datelnet ff in de gaten. Ik zit hier bij een vriend en die sukkel van Datelnet had de UTP kabel niet goed gemaakt.

Maar nu draait het als een zonnetje hoor. Geven die sukkels op de HelpDesk ook nog een Compaq de schuld. Hoe durven ze die kwakzalvers.

Greetz.
Pagina: 1