Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
depmod berekent de dependencies, het laadt geen modules.
modules.conf uname -r afhankelijk maken heb ik nog nooit van gehoord. Wel kan je via pre-install en post-install scripts aanroepen, waarin je dan weer uname -r kan checken en aan de hand daarvan iets doen, maar dat is weer een compleet ander verhaal.
modules.conf uname -r afhankelijk maken heb ik nog nooit van gehoord. Wel kan je via pre-install en post-install scripts aanroepen, waarin je dan weer uname -r kan checken en aan de hand daarvan iets doen, maar dat is weer een compleet ander verhaal.
heb het nu zo opgelost
werkt goed genoeg voor mij, dusssss....
Orkaan
code:
1
2
3
4
5
| if [ `uname -r` = 2.2.16 ] then opties voor kernel 2.2.16 else opties voor kernel 2.2.20 |
werkt goed genoeg voor mij, dusssss....
Orkaan
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
zou je eens willen zeggen wat je dan in je modules.conf hebt staan?
ik bedoel te zeggen, als je een netwerk module wilt laden staat er toch gewoon iets van:
alias eth0 <module>
options <module> io=bla
ofzo? dat verandert toch niet als je een andere kernel boot
ik bedoel te zeggen, als je een netwerk module wilt laden staat er toch gewoon iets van:
alias eth0 <module>
options <module> io=bla
ofzo? dat verandert toch niet als je een andere kernel boot