Toon posts:

Ipaq 3870 + Ericson T65, internetten lukt niet!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Ipaq 3870 en een Ericson T65. Via bluetooth kan ik deze 2 apparaten met elkaar laten communiceren. Dit lukt ook, maar wanneer ik wil internetten met mijn Ipaq via mijn Ericson dan krijg ik telkens de foutmelding dat mijn inbelnummer niet goed is en dit is dus wel goed (nagevraagd bij provider).
Wie kan mij helpen???

Verwijderd

kan je wel internetten via een 0670 nummer met je mobiel? Ik heb daar namelijk problemen mee, misschien dat dat het is.....

Verwijderd

Topicstarter
met 06 nummer internetten met telefoon lukt ook niet, moet met 010enz....... inbelnummer volgens provider dus......

Verwijderd

Probleem ken ik, een vriend van me probeert het met een t68 met een laptop met bluetooth. Gewoon bellen lukt wel maar internetten doet ie niet. errug vaag ....

Verwijderd

Topicstarter
En waar heb ik die Ipaq nu juist voor gekocht, juist ja, om te internetten via mijn mobiel, scheiße!!!! In ieder geval bedankt voor de posts

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ten eerste zal het je nooit lukken om je T65 via Bluetooth te laten connected met de iPAQ 3870, want de T65 heeft geen Bluetooth. Of je moet een DBA-10 erbij hebben. Waarschijnlijk ben je in de war met de T68.

Ten tweede is het weldegelijk perfect mogelijk om met de iPAQ te internetten via de T68. Kijk voor meer info: http://www.pocketpc-club.nl/tips.php :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1