Fuji finepix 2600 als webcam veels te donker

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hallo :)

Ik ben sinds kort in het bezit van een Fuji Finepix 2600 digitale camera. En ik ben er zeer tevreden over. Alleen als ik dat ding als webcam gebruik dan is het beeld veel te donker er is amper wat te zien!! Dit probleem heb ik natuurlijk vooral savonds.
Bij mijn Logitech webcam kon ik dat altijd bijstellen zodat het ook savonds goed te zien was. Alleen met de Fuji kan ik die instellingen nergens veranderen weet iemadn hier iets op? thanx.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

kan de 1300 ook al wepkam ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 21:26
Ehm *hint*:

Dat ding z'n primaire functie is niet webcam maar digicam, m.a.w. je mag blij zijn dat ie werkt als webcam, maar nou geen eisen gaan stellen he ;)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op maandag 11 februari 2002 22:36 schreef Firecow het volgende:
kan de 1300 ook al wepkam ?
nee

• Chaoss
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 00:08 schreef BaSsDruM het volgende:
Ehm *hint*:

Dat ding z'n primaire functie is niet webcam maar digicam, m.a.w. je mag blij zijn dat ie werkt als webcam, maar nou geen eisen gaan stellen he ;)
zover was ik ook daarom zou het nog wel leuk zijn als het een beetje werkte :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Hoe zit het met de normale foto's?

Die schijnen bij weinig licht ook veelste donker te zijn...

Paar pics voor me plz? Zit er nl. over te denken om deze DigiCam zelf ook te kopen....Kan alleen geen 'nacht' foto's vinden van deze DC!

• Steven
  • Laatst online: 12-08 09:30
Even een kick voor bovenstaande vraag... Ik heb nu de 1300 hier liggen die juist heel goed is in donkere foto's. En aangezien ik hem hier vnl. voor ga gebruiken (feesten / theater)...

• Steven
* Steven kicked nog éénmaal..

Als iemand ervaringen heeft in het donker met deze cam is dat natuurlijk ook fijn :)

• joep_k
  • Laatst online: 11-08 23:42

joep_k

......

nou vooruit dan maar.. ik heb nog ff vergeleken:
de To u cam pro en de fpx 2600.
Bij de To u kan je de instellingen nog veranderen. En dat scheelde en behoorlijk stuk in de donker prestatie.
Bij de fpx2600 heb ik het niet gevonden. Ook niet echt moeite gedaan om het te vinden. maar ik verw8 geen instellingen.
De prestatie bij nacht is me eigenlijk al vaker een beetje tegen gevallen. Maar er komt wel bij, dat je natuurlijk met een normale fotocam ook niet veel tezien krijgt al het te donker is. De fpx2600 heeft iso 100 en volgens mij kan je die fotorolletjes kopen onder het motto van: mooi-weer-foto's

hmmm

• joep_k
  • Laatst online: 11-08 23:42

joep_k

......

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015161748
een van mijn eerste pics met deze camera, geschoten door een raam. Best aardig voor hoe donker het daar was denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015161498
En dit moet een skibaan voorstellen. Niet echt scherp.

Edit: sorry zondag syndroom

hmmm

• Steven
Op zondag 03 maart 2002 14:01 schreef joep_k het volgende:
nou vooruit dan maar.. ik heb nog ff vergeleken:
de To u cam pro en de fpx 2600.
Bij de To u kan je de instellingen nog veranderen. En dat scheelde en behoorlijk stuk in de donker prestatie.
Bij de fpx2600 heb ik het niet gevonden. Ook niet echt moeite gedaan om het te vinden. maar ik verw8 geen instellingen.
De prestatie bij nacht is me eigenlijk al vaker een beetje tegen gevallen. Maar er komt wel bij, dat je natuurlijk met een normale fotocam ook niet veel tezien krijgt al het te donker is. De fpx2600 heeft iso 100 en volgens mij kan je die fotorolletjes kopen onder het motto van: mooi-weer-foto's
Bedankt :) De fpx1300 heeft ISO125... Dus daarom zal hij wel heel geschikt zijn voor in het donker. Dan neem ik die denk ik wel, scheelt me gelijk weer €210,-

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Bij de To u kan je de instellingen nog veranderen.
Das toch zo'n webcam van philips?
De fpx1300 heeft ISO125... Dus daarom zal hij wel heel geschikt zijn voor in het donker.
LOL
Pagina: 1