Hoi...ben net in het bezit van NHL 2002 gekomen en maar meteen mijn favo team de Vancouver Canucks gekozen en een season gestart op All Star niveau (dat moest kunnen na NHL ervaring vanaf versie 98
) . Maar goed, ik heb dus nog maar 1 goal gescoord in de eerste 4 matches en er al 16 tegen gehad. Nu denken jullie..die goser is slecht!! Hmm..logisch, maar ik vind dat die AI bijzonder kut is. Ga je in de aanval dan doet comp een line change (dit moet ik wel automatisch doen, want als ie op manual staat vergeet ik het telkens omdat ik zo focused ben op winnen)en da's niet handig. Verder is het volgens mij bijna onmogelijk om te scoren
Gezien dat ene doelpuntje
Ook is een probleem dat wanneer je eindelijk een aanval doet , je met 2 tegen 5 staat in de aanval wat ook neit echt bevordelijk is voor een positief doelsaldo, wnat al je passes worden intercepted. Iemand hier ook problemen mee? Of is iemand het hiero mee oneens?
oefen eerst ff een niveau of 2 lagerOp maandag 11 februari 2002 21:50 schreef xJapser het volgende:
Hoi...ben net in het bezit van NHL 2002 gekomen en maar meteen mijn favo team de Vancouver Canucks gekozen en een season gestart op All Star niveau (dat moest kunnen na NHL ervaring vanaf versie 98) . Maar goed, ik heb dus nog maar 1 goal gescoord in de eerste 4 matches en er al 16 tegen gehad. Nu denken jullie..die goser is slecht!! Hmm..logisch, maar ik vind dat die AI bijzonder kut is. Ga je in de aanval dan doet comp een line change (dit moet ik wel automatisch doen, want als ie op manual staat vergeet ik het telkens omdat ik zo focused ben op winnen)en da's niet handig. Verder is het volgens mij bijna onmogelijk om te scoren
![]()
Gezien dat ene doelpuntje
Ook is een probleem dat wanneer je eindelijk een aanval doet , je met 2 tegen 5 staat in de aanval wat ook neit echt bevordelijk is voor een positief doelsaldo, wnat al je passes worden intercepted. Iemand hier ook problemen mee? Of is iemand het hiero mee oneens?
sim-pel
* Crash Crash roelt @ n00bie niveau @ NHL2002
Ik heb gelezen in een review dat NHL 2002 op het hoogste niveau niet lekker speelt omdat je tegenstander zulke ongeloofelijke goals maakt, terwijl jij moet hopen op veel geluk. 'k Ga ff de review erbij nemen en zal die dan quoten.
Heb je het trouwens al eens online gespeeld, tegen een tegenstander van vlees en bloed?
Ik ben zelf blijven hangen bij het All Star niveau van NHL 2001Hier is het namelijk onmogelijk om op een logische manier te scoren. Op dit hoogste niveau krijg je altijd een frustrerend gevoel, grotendeels veroorzaakt door overmacht en wanneer je dan eens de weg naar het net vindt, is het meestal per ongeluk
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hmmpf...ik wil neit op newbie niveau spelen...ik ben een all star en dat wil ik bewijzen ook, maar dit is zoooo frustrerend...
Maar ghoed, we gaan het eens op professional level aanpakken en het All Star gebeuren maar even laten voor wat het is
En wat betreft multi playeren..ik heb alleen maar lag in de games, dus dat schiet niet op
Maar ghoed, we gaan het eens op professional level aanpakken en het All Star gebeuren maar even laten voor wat het is
En wat betreft multi playeren..ik heb alleen maar lag in de games, dus dat schiet niet op
NHL 2002 ownz, en het is zeker niet moeilijk om te scoren na een tijdje oefenen