Toon posts:

Easys Audio Systemen

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij misschien verder helpen hoe ik aan het software kom wat easys gebruikt voor hun PC audiosystemen, die meestal in de kroeg of bar worden gebruikt.
Het lijkt een beetje op DJ RED, voor degene die hiermee bekend zijn.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hmm wij maken die systemen voor Easys :)

Ennuh aan alleen de software heb je nix, je moet ook een parallele dongle hebben.

Alle proemn in n drek

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Uit je sig:
Whoeaaaaaaa, en dat heb je ervan !!!
>:), denk dat dit onder warez request valt..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

Op maandag 11 februari 2002 21:50 schreef M-Vibe het volgende:
Kan iemand mij misschien verder helpen hoe ik aan het software kom wat easys gebruikt voor hun PC audiosystemen, die meestal in de kroeg of bar worden gebruikt.
Het lijkt een beetje op DJ RED, voor degene die hiermee bekend zijn.
Ik gok dat je die moet kopen :).

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

sorry, voor het omhoog kicken....

Maar bij ons op het werk staat ook een Easys systeem en nu heb ik een cd mee naar huis gekregen met de update. Daar staat de muziek dus gewoon in mp3 formaat op. Alleen waar zou je dus de software kunnen krijgen ? Er staan wel een paar .exe bestandjes bij om te updaten en nog een paar.

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Denk dat het SL1200 is, en dat de request an sich redelijk onder 'warez' valt idd ;)

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Sorry, na het lezen van mijn bericht. Ik wil dus als particulier zo'n systeem hebben. Waar kan ik die krijgen .... dat bedoelde ik... :*

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 29 april 2002 12:49 schreef DoRRoN het volgende:
Sorry, na het lezen van mijn bericht. Ik wil dus als particulier zo'n systeem hebben. Waar kan ik die krijgen .... dat bedoelde ik... :*
Ik doe het software gedeelte van Easys, maar ik kan jullie niet verder helpen, ik kreeg net ook al een verzoekje via de mail maar daar kan ik niks mee :)

Alle proemn in n drek

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mensen, ga Bierkameel niet contacten hierover. Hij kan jullie niet helpen en het is nogal vervelend als er veel mensen om vragen bij hem.

Dankuwel :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
Je hebt hiervoor een hardware matige parralelle dongle voor nodig zoals bierkameel al zei, zonder dit zijn de mp3`s niet af te spelen, en als je de software-update hebt heb je de gewone software nodig en alle vorige updates.
Pagina: 1