internet in de toekomst

Pagina: 1
Acties:

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

Topicstarter
weet iemand ergens een document op het web te vinden die mooi weer geeft wat de toekomst van internet zou kunnen gaan inhouden.?

alvast bedankt

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

Internet2 bedoel je?

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

Topicstarter
internet over het algemeen

.........www.raketje.com....................soon.....

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dat kan niemand toch zeggen, misschien voorspellen, maar daar heeft iedereen een andere mening over (lul maar es met PHP-programmeurs die pleiten voor dynamisch opgebouwde pagina's, en dan met Flash-mannetjes die vinden dat alles moet bewegen en voorzien moet worden van 'streaming' content). Het zal wel een combinatie van beiden worden denk ik.

Cijfers enzo zul je wel kunnen halen bij dat CBS maar dan voor voorspellingen (kan ff niet op de naam komen).

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op woensdag 09 augustus 2000 16:02 schreef Tom het volgende:
Dat kan niemand toch zeggen, misschien voorspellen, maar daar heeft iedereen een andere mening over (lul maar es met PHP-programmeurs die pleiten voor dynamisch opgebouwde pagina's, en dan met Flash-mannetjes die vinden dat alles moet bewegen en voorzien moet worden van 'streaming' content). Het zal wel een combinatie van beiden worden denk ik.<P>Cijfers enzo zul je wel kunnen halen bij dat CBS maar dan voor voorspellingen (kan ff niet op de naam komen).

[This message has been edited by Tom (edited 09-08-2000).]
wh00t, jij hebt echt een geile usericon :9~

Jullie vragen je natuurlijk af waarom ik dit topic omhoog schop. Nou, dat is omdat ik me eigenlijk ook wel afvraag hoe het internet zich gaat ontwikkelen, maar dan natuurlijk ook de technische aspecten. Nog ff doorzoeken dus ;)

Verwijderd

check maar is hoe internet bv 10 jaar geleden was, wat is er in die tijd allemaal anders geworden? nou check dat is na, aan de hand daarvan kun je wel een beetje bedenken wat er nog meer gaat veranderen...
Pagina: 1