[VB] fout tijdens opstarten programma bij sommige

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 19:34
Ik heb proggie geschreven en nou had ik die doorgestuurd naar vrienden van me. Bij sommige werkt het maar bij sommige geeft het de volgende fout tijdens het opstarten :
SYSTEM ERROR &H800700E(-2147025770)

iemand enig idee? zou sneu zijn als die het niet doet bij iedereen

Verwijderd

Heb je wel een installer gebruikt die de juiste componenten / MDAC installeert :?

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 19:34
nee, dat niet, welke kan ik het beste gebruiken? Mijn proggie gebruikt de winsock ocx dus heb ik gewoon handmatig er bij gedaan en gezegd dat ie in de windows system directory moet komen en ook nog die visual basic runtime module moet installeren.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:42

Gerco

Professional Newbie

Doe even "regsvr32 c:\windows\winsock.ocx", misschien helpt het.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Daar is de prachtige (not!) Package en Deployment wizard voor. Als je die nog niet geinstalleerd hebt, moet je dat nog ff doen. Dan krijg je super ranzige, maar effectieve setups mee...

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:24

Crazy D

I think we should take a look.

Op dinsdag 12 februari 2002 08:37 schreef KoenM het volgende:
Daar is de prachtige (not!) Package en Deployment wizard voor.
Op de MS site kun je met een beetje zoeken ook Windows Installer 1.1 vinden. Als je de Visual Studio IDE (VC++, Interdev) hebt geinstalleerd, heb je na installatie een keuze om daarmee je setups te maken. Doet het net zo goed/slecht als de p&d wizard alleen ziet ie er stukken beter uit :)

Exact expert nodig?

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Op dinsdag 12 februari 2002 08:37 schreef KoenM het volgende:
Daar is de prachtige (not!) Package en Deployment wizard voor. Als je die nog niet geinstalleerd hebt, moet je dat nog ff doen. Dan krijg je super ranzige, maar effectieve setups mee...
Nee, dat ding doet meer kwaad dan goed... je kan idd beter de Windows Installer gebuiken! :)

Verwijderd

Of b.v. NSIS, dan heb je geen Windows Installer nodig.

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Of een Winsock API module includen en niet de ocx gebruiken

你还记得吗 记忆的炎夏

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Het kan aan je progje liggen. tuurlijk.. Heb je fatsoenlijk fout afhandeling verwerkt per sub en func?
Pagina: 1