ik speel imperial conflict
iemand speelt dat?
mijn score: 338336
iemand speelt dat?
mijn score: 338336
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
over empire quest gesproken, bestaat de GoT allience nog? en zo ja, hoe join ik? (ik zit op: 5:7:10:21)Op maandag 11 februari 2002 21:53 schreef DjeV het volgende:
ik speel empirequest
score # 25,356,600
Verwijderd
ik heb planetarion gespeeld totdat ik moest gaan betalen waar ik dus geen zin in had. maar het is wel tof.
Ik speel Empirequest.... 
Mijn score is iets meer dan 45.000.000.
En ik ben Galactic Commander.
Ik speel ook empirequest en mijn score is: 101,379,868 (en krijg nog 200 mil aan resources
)
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Moeten betalen is nog lamer man!!!!!!!!!Op maandag 11 februari 2002 21:50 schreef Da borg het volgende:
clonen zijn lame
Planetarion was altijd mijn favoriet, totdat ze het daar ineens een leuk idee vonden er geld voor te vragen.Op maandag 11 februari 2002 22:18 schreef Gman het volgende:
[..]
Moeten betalen is nog lamer man!!!!!!!!!
Tja, ik ga toch echt niet via internet betalen, al is het 100% veilig.....
Dan maar EQ.
Verwijderd
bedoel je galaxy leader?Op maandag 11 februari 2002 22:10 schreef bazs2000 het volgende:
Ik speel Empirequest....
die positie stelt in mijn geval nix voor, ik ben het ook, ik heb alleen een beetje een heel erg inactive galaxy. Check ff 5:1:3, ik heb een leuke banner uitgezocht.
EQ player hier..
die GoT alliance was TDA (The Dutch Alliance) laters is er door de leiders (waaronder ik) TNT opgericht en we zijn zsinds vorrige ronde met New World Freedom gefused..
en binnen kort fusen we met Konzil.
mijn score is btw 59M (niet veel kweet t)
Greetz: Mystical
die GoT alliance was TDA (The Dutch Alliance) laters is er door de leiders (waaronder ik) TNT opgericht en we zijn zsinds vorrige ronde met New World Freedom gefused..
en binnen kort fusen we met Konzil.
mijn score is btw 59M (niet veel kweet t)
Greetz: Mystical
Bier, Whiskey en Metal!!
Dat is dan wel jammer.Op maandag 11 februari 2002 22:32 schreef DjeV het volgende:
bedoel je galaxy leader?
die positie stelt in mijn geval nix voor, ik ben het ook, ik heb alleen een beetje een heel erg inactive galaxy. Check ff 5:1:3, ik heb een leuke banner uitgezocht.
Ik zit in een galaxy dat superactief is, ik ben gekozen voor GC omdat ik mijn woorden waar kon maken over het naar boven brengen van onze galaxy. (qua punten dan).
Ohja, wij hebben ook wel een interressant logo.
Tja, je moet toch wat.
Verwijderd
Planetarion r0x0rs 
Ik speel het al sinds ronde 1 en tot nu toe elke keer top 100 gehaald
Legion Rules
Ik speel het al sinds ronde 1 en tot nu toe elke keer top 100 gehaald
Legion Rules
legoin ownt
alleen mijn gal is xeta dus mag legion niet joinen.. wil et wel.....
vorige ronde is xanadu geownt dusuh...... ik wil legoin
alleen mijn gal is xeta dus mag legion niet joinen.. wil et wel.....
vorige ronde is xanadu geownt dusuh...... ik wil legoin
Pagina: 1