Toon posts:

Brander werkt niet...!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=404647/1/25]

Zie deze topic en plaats antwoorden hier aub...
Wil graag me brander weer aan het werk hebben dus zouden jullie me pleaaasssseee willen helpen???

grtz, Michael

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dit heet crossposten :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
dat andere topic was verouderd en werdt niet meer op gereageerd. En m'n brander werkt anders nog steeds niet.
Aangezien dit meer algemeen is en het misschien ook aan me hardware kan liggen (vraag ernaar...) dacht ik dat het beter was hier te posten in plaats van daar nog een keer.

Verwijderd

heb hetzelfde probleem gehad, mij oplossing:

- HP Brander het raam uit
- Acer brander er in.

Verwijderd

Topicstarter
haha, maar mijn budget rijkt niet zover en euh krijg ik em niet aan de praat heb ik nog altijd garantie... (baas computer zaak = kameraad van me vader = veel korting en garantie voor m'n leven :))
Dus ik wil em eerst zien te maken...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 21:41 schreef LilMic het volgende:
dat andere topic was verouderd en werdt niet meer op gereageerd. En m'n brander werkt anders nog steeds niet.
Aangezien dit meer algemeen is en het misschien ook aan me hardware kan liggen (vraag ernaar...) dacht ik dat het beter was hier te posten in plaats van daar nog een keer.
Dan schop je het topic omhoog desnoods, maar begin niet nog een nieuwe met hetzelfde bericht en dan ok nog in het verkeerde forum. Als je het topic al omhoog hebt geschopt en er komt nog geen antwoord op, dan moet je het maar opgeven want meer als 1x schoppen is zowiezo irritant en crossposten is al helemaal niet toegestaan.

Dit topic wordt waarschijnlijk zometeen op slot gezet door een moderator.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

[/crosspost]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.