Toon posts:

Beste Bios instellingen voor ASUS CUSL2-C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi allemaal,

Wie kan mij vertellen wat de beste bios instellingen voor een ASUS CUSL2-C moederbord is.
Heb wel al gekeken op FAQ, maar kon niks vinden.

sys.config.;

PIII 750E op Asus CUSL2-C, Mushkin High Perf. cas2 2x128Mb, Hercules GeForce2 MX, HD 2 x 15Gig.7200trpm. en een simpele 128PCI Soundblaster kaart :r die nodig aan vervanging toe is.

Alvast bedankt

Verwijderd

Wat zijn dat toch iedere keer weer voor terugkerende vragen... "wat zijn de beste biosinstellingen voor mijn bordje".

Dat ligt maar helemaal aan de rest van je hardware en wat je allemaal wilt! Daar is zo'n bios o.a. voor.... om je wensen daarin in te stellen a.h.w. en te kijken hoever alles komt. Pak je boekje derbij en ga aan de slag. Mochten er naar aanleiding daarvan nog specifiekere vragen in je opkomen, STEL DIE DAN!

Verwijderd

Topicstarter
Te moeilijk :?
Sorry, ben een beetje ongeduldig. Kom morgen nog wel effe kijke of er nog gereageert is op deze topic.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 21:53 schreef SALLY het volgende:
Wat zijn dat toch iedere keer weer voor terugkerende vragen... "wat zijn de beste biosinstellingen voor mijn bordje".

Dat ligt maar helemaal aan de rest van je hardware en wat je allemaal wilt! Daar is zo'n bios o.a. voor.... om je wensen daarin in te stellen a.h.w. en te kijken hoever alles komt. Pak je boekje derbij en ga aan de slag. Mochten er naar aanleiding daarvan nog specifiekere vragen in je opkomen, STEL DIE DAN!
Nou nou nou, niet te popie jopie he.
Dit forum is er voor niks he :(

Verwijderd

Nou ik stel voor om dit jongetje verder maar even te negeren.

Verwijderd

Topicstarter
LOLBROEK

Als we hier geen eens meer wat kunnen vragen aan andere gebruikers op dit forum. Dan kunnen we dit forum maar net zo goed opheffen. HET HEET NIET VOOR NIKS GOT toch.
Of verbeeld ik mij dit maar allemaal, en is dit forum dan alleen maar bedoeld om elkaar effe lekker flink de grond in te duwen als er een vraag gesteld word die blijkbaar voor sommige niet serieuze tweakers onder ons veel te simpel is. Zoja, reageer dan niet !!!!!!!!!!!

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

je zou ja geheugen op cas 2 kunnen laten draaien als die dat trekt, scheelt altijd toch weer ff. Verder google zoeken en als term bios guide ofzo gebruiken, ik kon toen wel wat vinden waar ik wat aan had.

Mega off-topic. Ik heb nog wel een leuk geluidskaartje liggen voor je, een terratec DMX Xfire, moet je maar ff mailen
Pagina: 1