Toon posts:

Gratis web-to-phone bellen!

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb op tweakers.net het bericht gelezen van gratis web-to-phone-bellen. Nu heb ik de software geinstalleerd en het werk niet.

Als ik me zelf bel, hoor ik hem wel over gaan, maar als ik de hoorn opneem en luister kan ik geen gesprek voeren.

Ik heb eerst wel uit netwerk gebeld, maar heb dit ook geprobeerd met de computer die rechtstreek aan het internet hangt, en dat doet het evenmin.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Verwijderd

Nou bij mij is het zover (na veel mailtjes naar die gasten daar) dat ik dus helemaal niets kan met die dinges!
het enigste wat ik op mijn scherm krijg is contacting rem en een paar sec. later disconnected en dat was het dan.
Vandaag stond er weer in een mailtje dat het wel mogelijk was om via de kabel dat ding te gebruiken en blablabla maar het andwoord heb ik nog steeds niet.
kan iemand mij helpen?
btw ik zit meteen op i'net dus geen proxy's ertussen ofzo

greetz cybersurfer

Verwijderd

Ik heb ook problemen: als ik bel gaat ie wel over, maar ik hoor nix en diegene die ik bel hoort nix... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik nu --x2--, ben gelukkig dus niet de enige.

Verwijderd

volgens mij ligt het bij mij aan win me want jullie komen zelfs verder dan ik dus das nogal kut :-(

microsoft ook altijd

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Bij mij werkt het dus wel. Via kabel (@home).

Toch is het niet alles. Je zit met de nederlandse aanbieder met die 5 minuutlimiet en bij buitenlandse aanbieders loopt de vertraging aardig op (tot 2 a 3 seconden).

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

welke os draai je Hyp Hyper?

• Hyp Hyper
Win98

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
kep win 98 linux proxy en progie werkt bij mij ook niet. Telefoon gaat wel over maar hoor nix en kan ook nix zeggen. Mailtje gestuurd met de vraag welke poort moet ik open zetten om dit progie te laten werken ? Antwoord: alle poorten hoger dan 1024 :-) haha dacht t dus niet he !!! Progie werkt hier nog steeds niet :) com21 modem chellolag !

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-08 13:50

Hachy

Laadpas Nerd

Hmmz paar keer geprobeerd maar telefoon gaat niet eens over; niet via hottelephone en niet via ritstele.com. :( :( K*T chello.. iemand ideeën? Ik zit _niet_ achter een proxy of vuurmuur ofzo. Applet is goed geinstalleerd; (3x zelfs) maar blijf ingesprektoon krijgen.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Verwijderd

ja Hachy heb ik ook last van!!
bij mij ligt het volgens mij aan win me maar dat weet ik ook niet zeker

Verwijderd

Ik heb ook problemen: als ik bel gaat ie wel over, maar ik hoor nix en diegene die ik bel hoort nix...
Das(pas lekker) toevallig, dat heb ik ook al.
in win2000 en win98se, icm adsl.
Het bellen op zich is wel lekker snel hier. Als ik op "Bel" klik, gaat binnen een seconde de telefoon.

Verwijderd

Ik heb ook dat progamma maar als er een telefoon staat dat moet je gewoon op dat luidsprekerje klikken en dan op headphones

Verwijderd

Hottelephone.com

gratis bellen naar dertig landen via het web

(als je er tussen kan komen bij het registreren)

werkt vooralsnog perfect

rik

• Hyp Hyper
Ja, maar soms kom je er niet op en de vertraging is er vooral 's avonds een stuk erger dan bij rits.

Uiteraard wel het voordeel dat het onbeperkt is. Bij rits krijg je 5 minuten en als je meteen terugbelt wordt het 1 minuut en dan maar 30 seconden! Schiet ook niet echt op dus. :(

Verwijderd

Bij mij doet ie het wel, ik heb internet via de kabel en draai WIN ME.
Pagina: 1