Ik ben fan van dingen
Siemens S35i of C35i, GSM's van deze tijd.
Kijk eens op http://www.kieskeurig.nl , ga naar de ervaringen van mensen en voila, je hebt een redelijk beeld
Ga je voor zekerheid dan koop je toch zeker wel een Nokia! De 3210 is voor een arme student volgens mij de beste keus, want dat onzinnige wappen kan een arme student niet betalen, toch? Dutchtone heeft nu een leuke aanbieding Fl. 299,- voor een pre-paid-pakket..ff unlocken en Claer is Clara!
Verwijderd
Ik zou voor Libertel gaan, en vooral omdat ik de libertel geluidskwaliteit net wat beter vindt, klinkt heel helder!
Verder is Libertel 95 cent in de piek en kpn 99 cent.
En met libertel kan je wel SMSen in het buitenland en met KPN niet!
Dan nog even over de wat voor GSM
Voor libertel:http://www.libertel.nl/izi/totaalpaketten/index.html
Waarbij ik dan voor de C25 zou gaan, die libertel MN-1 en MN-2 zijn singel band toestellen dus daar moet je uit de buurt van blijven!
Voor KPN: http://www.kpn.com/primafoon/br1/products/pc_show_toppers.jsp?BV_SessionID=@@@@1777394300.0965815218@@@@&BV_EngineID=galihjkekigbedbhchkcgl . 0&BV_SessionID=@@@@1777394300.0965815218@@@@&BV_EngineID=galihjkekigbedbhchkcgl.0&PCCatOID=-8120
Succes
Verder is Libertel 95 cent in de piek en kpn 99 cent.
En met libertel kan je wel SMSen in het buitenland en met KPN niet!
Dan nog even over de wat voor GSM
Voor libertel:http://www.libertel.nl/izi/totaalpaketten/index.html
Waarbij ik dan voor de C25 zou gaan, die libertel MN-1 en MN-2 zijn singel band toestellen dus daar moet je uit de buurt van blijven!
Voor KPN: http://www.kpn.com/primafoon/br1/products/pc_show_toppers.jsp?BV_SessionID=@@@@1777394300.0965815218@@@@&BV_EngineID=galihjkekigbedbhchkcgl . 0&BV_SessionID=@@@@1777394300.0965815218@@@@&BV_EngineID=galihjkekigbedbhchkcgl.0&PCCatOID=-8120
Succes
Verwijderd
Ik zag laatst een foon van 99 piek met 90 gulden beltegoed. (was nog een ericson ook)
Erg geschikt voor de arme student dus. Helaas was het dutchtone en dat werkt hier in het hoge noorden niet. Wat de precieze specificaties waren weet ik niet.
Wil je wat meer dan zo'n goedkoop ding dat kan bellen en sms'en maar verder niks? Kies dan voor een nokia. De 3210 is wel grappig.
Erg geschikt voor de arme student dus. Helaas was het dutchtone en dat werkt hier in het hoge noorden niet. Wat de precieze specificaties waren weet ik niet.
Wil je wat meer dan zo'n goedkoop ding dat kan bellen en sms'en maar verder niks? Kies dan voor een nokia. De 3210 is wel grappig.
Verwijderd
Ik ga de Siemens M35i halen. Die heb ik gisteren voor het eerst in de winkel zien liggen.. Ik wachte er al een tijdje op. Maar hijs VET! een hele mooie en zit ook alles op =) behalve die overbodige shit. Voice memo enzo. Ik koop m met libertel 60 want zoveel bel ik nou ook weer niet. Tis dak gebeld kan worden dus...
Ik heb voor mijn werk een Nokia 7110 gekregen. Zit een groot diplay op en ik kan lekker wappen. Alleen ik wap nooit, een groot display gebruikt ik tijdens het bellen niet
, en er zit een idioot grote antenne op.
Mijn collega heeft een veel goedkopere Nokia 3210 en dat werkt veel beter. Ik ben het met Gash eens: koop een Nokia 3210, gewoon mooi toestel. Ander voordeel is dat Nokia een geweldig werkend Low-Budget carkit heeft voor de 3210. Ik geloof voor onder de 400 piek.
Mijn collega heeft een veel goedkopere Nokia 3210 en dat werkt veel beter. Ik ben het met Gash eens: koop een Nokia 3210, gewoon mooi toestel. Ander voordeel is dat Nokia een geweldig werkend Low-Budget carkit heeft voor de 3210. Ik geloof voor onder de 400 piek.
Verwijderd
ik had eerst een Nokia 3210 en nu een Siemens C35i. Ik kan je vertellen dat die siemens vele malen fijner is....
Verwijderd
Heb sinds 2 weken een Samsumg ,SGH-A100 ofzo, is een errug geil, klein dingetje met zo'n 10 spellen, infrarood modem, trilalarm, organiser en zo'n 5 dagen standby.
Perfect dingetje
Perfect dingetje
Ik heb laatst nog even zitten spelen met zo'n siemens met wap, haha, snake is uit, labyrint is in
dat spel is veel leuker, en de wolfensteintijd komt weer een beetje boven
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
het nadeel wat ik met de M35i ondervonden heb is dat toetsenblok of uitzetten niet veel uitmaakt als je hem in een strakke broekzak doet. Hij ging bij mij regelmatig vanzelf aan of van toetsenblok af door de druk en ging zelf wappen... M'n hele beltegoed in één keer weg
. Gelukkig had ik op dat moment nog maar 2,50 
Het is toch een behoorlijk nadeel vind ik. Verder is het overigens een toptelefoontje.
Het is toch een behoorlijk nadeel vind ik. Verder is het overigens een toptelefoontje.
Ja...inderdaad gewoon 3210 kopen...unlocken trilmotortje erin... PUIK phoontje al zeg ik het zelf...
(heb zelf een Motorola V3688 noooooit doen.. tenzij je er voorzichtig mee gaat zijn)

Had ik m'n NOKIA maar nooit weggedaan
(heb zelf een Motorola V3688 noooooit doen.. tenzij je er voorzichtig mee gaat zijn)
Had ik m'n NOKIA maar nooit weggedaan
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
bjck:
Euh, ik heb dus sinds gisteren een Motorola V3688... Hóe voorzichtig moet ik zijn??
Euh, ik heb dus sinds gisteren een Motorola V3688... Hóe voorzichtig moet ik zijn??
Lekker eenduidig antwoord 
Maar iig weet ik nu waar ik een beetje op moet letten en welke zeker goed zijn ...
Maar iig weet ik nu waar ik een beetje op moet letten en welke zeker goed zijn ...
Ik ben fan van dingen
Die Libertel MN-1 toestelletjes zijn dus wel DUAL band, het zijn trouwens Maxon toestellen eigenlijk. En dat je niet zou kunnen SMS'sen met KPN in het buitenland is ook onzin: m'n vriendin heeft KPN en stuurt mij regelmatig SMS'jes uit London.
Verwijderd
HAVANA, heeft je vriendin dan een KPN pre pay of misschien stiekum een abbo lopen bij KPN? dat is het verschil, met KPN wordt je terug gebeld vanuit het buitenland en dan gaat het ook direct van je beltegoed af.
En wat betreft die maxon GSM, ik heb hem even op de maxon site opgezocht en over die ? MN-2? hebben ze het volgende te zeggen "MX-6869/79 is a Single Band GSM based handheld cellular phone"
En wat betreft die maxon GSM, ik heb hem even op de maxon site opgezocht en over die ? MN-2? hebben ze het volgende te zeggen "MX-6869/79 is a Single Band GSM based handheld cellular phone"
Pagina: 1