Toon posts:

Geen surround geluid bij dmx X Fire!??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ik heb XP professional en heb de nieuwste drivers gedownload bij terratec.net (de grootste driver) met als luidspreker set heb ik een philips setje met 4 speakers en een subje

Wie weet hoe ik de porbleem kan oplossen ligt het aan xp zelf of de drivers?

ohja en ik heb de dmx X fire geluids kaart van terratec (4 kanaals duzz)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Overal instellen dat je 4 speakers hebt... Dus niet alleen bij de driver van terratec zelf, maar ook in je windows instellingen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik gedaan ik heb in xp ingesteld dat het "quadrafonische" luidsprekers moeten zijn!! 4 speakers dus..

En overal de volume uitgangen omhoog gezet! "voor" en "achter"

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Tja, niet alles werkt zoals het hoort. Maar wat is er mis met goeie, ouwe stereo? Driverondersteuning voor geluidskaarten zuigt sowieso.

Dato DUO synth voor twee

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

kan kloppen ja...

ik heb ook WinXP pro, en een terratec sixpack 5.1 (bijna zelfde chipset) en ik heb ook geen geluid door mn achterspeakers...

in windows staat ie op 4 speakers, in terratec control panel op 4 speakers, ook in de games staat ie op 4 speakers...

maar geen geluid door achter speakers...
als mn speakers ga testen met die terratec control panel, dan doen ze het wel... |:(

Verwijderd

voor de terratec dmx x-fire moet je de drivers van de hercules fortissimo hebben, die werken perfect onder xp :)

Verwijderd

Klopt je moet de hercules drivers gebruik. Ik heb alleen nog het ongemak dat voor achter is en achter voor is. Maar ff pugjes wisselen en probleem is geen probleem meer. 8-)
Pagina: 1