asus tusl2-c nog "gangbaar" ?

Pagina: 1
Acties:

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ik ben dus op zoek naar een (goad) mamaplankje voor mijn pjoeter. ik heb al een beetje rondgekeken en ik denk dat een ASUS TUSL2-C een goed mobo is. en als ik in de search kijk zie ik dat de oudste topic bijna een half jaar oud is.
dus is het nog wel een goed mobo of zijn er inmiddels al betere verschenen :?. mijn specs zijn: P!!! 800 eb 320 mb sdram (word dan 384 want er zitten maar 2 dimms op dit mobo) voor verdere specs zie sig. mijn eisen zijn in ieder geval: 3 of meer sdram dimms, geschikt voor p!!! 800 mhz (DUH) goed overklockbaar, maximaal €150/160,--

Verwijderd

Voor een PIII is dat het beste moederbord :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op maandag 11 februari 2002 21:19 schreef Clyde het volgende:
Voor een PIII is dat het beste moederbord :)
nou beste, niet helemaal, tis wel een hele goeie (stabiele)

(heb er zelf een een aantal op zolder draaien (met celly 800's), gruwelijk stabiel

A wise man's life is based around fuck you

• Kapitein Edward
oke bedankt, echt wreed die ga ik kopen >:)
allen nog ff uitvechten wat er eerst in komt > mobo of GF4 >> word mobo denk ik :)

• Zwelgje
  • Laatst online: 17-08 09:02
bedenk wel dat er niet meer als 512mb ram in dat bord kan! (dit kan een beperking zijn voor je (als je van photoshop enzo houdt)

tis maar een warning...

A wise man's life is based around fuck you

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb er 1, erg lekker bord, goed stabiel enzo. Overklokken is ook lekker simpel, ookal doe je dat misschien niet (ik ook niet hoor). Zeker doen dus!!!

Ik zat eerst te twijfelen tussen de tuv4-x en de tusl2-c, maar ik heb ondanks de 512mb ram beperking de tusl gekozen, omdat deze een intel chipset heeft (i815EP) en de tuv4-x heeft een via chipset. Dat wou ik juist weer niet vanwege slechte ervaringen enzow... (had eerst een a7v met TB750...)

Zeker doen die TUSL2-C

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op maandag 11 februari 2002 21:21 schreef thijz het volgende:
oke bedankt, echt wreed die ga ik kopen >:)
allen nog ff uitvechten wat er eerst in komt > mobo of GF4 >> word mobo denk ik :)
Een GF 4 op dat met de specs die je net gaf, is dat een overkill. Als ik jou was zou ik dan voor een GF2ti gaan of een GF3 ti 200 (od red. 8500 die is maar iets duurder)

Verwijderd

Abit ST6 Raid vinnik een betere kandidaat

Verwijderd

En als je durft zoals ik doe je de pin socket truk en ros je er 2 volt op zodat mijn celly 1 ghz nu bijna op 1460 draait!!

• ESteg
  • Laatst online: 11-08 18:27
Is het niet een beetje een doodlopende weg om in te slaan... :? :?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Op dinsdag 12 februari 2002 10:48 schreef Mr.Vanz het volgende:
En als je durft zoals ik doe je de pin socket truk en ros je er 2 volt op zodat mijn celly 1 ghz nu bijna op 1460 draait!!
Klopt het wel wat je zegt? Een celly 1000 heeft een MP van 10 en met 134 MHz FSB kom je dan op 1340 MHz......(Check je sig)

Bovendien lijkt mij 46% overclocken best wel hoog....niet onhaalbaar maar wel uitzonderlijk.

Meh ...

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

eens..de nieuwe celly 1300 gaat heel ver komen op dit fijne bordje....
Op maandag 11 februari 2002 21:26 schreef tborgdorff het volgende:
Ik heb er 1, erg lekker bord, goed stabiel enzo. Overklokken is ook lekker simpel, ookal doe je dat misschien niet (ik ook niet hoor). Zeker doen dus!!!

Ik zat eerst te twijfelen tussen de tuv4-x en de tusl2-c, maar ik heb ondanks de 512mb ram beperking de tusl gekozen, omdat deze een intel chipset heeft (i815EP) en de tuv4-x heeft een via chipset. Dat wou ik juist weer niet vanwege slechte ervaringen enzow... (had eerst een a7v met TB750...)

Zeker doen die TUSL2-C

Tubes....It's what make music music!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op dinsdag 12 februari 2002 11:13 schreef silitek het volgende:
eens..de nieuwe celly 1300 gaat heel ver komen op dit fijne bordje....
[..]
'k baal er wel van dat ze die 1300 nog niet op voorraad hadden toen ik ging bestellen, tis dat ik echt _snel_ een proc nodig had anders had ik zeker ook de 1300 genomen :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
MSI i815 bord (MSI i815EPT Pro evt. met RAID) is minstens zo stabiel, maar wel goedkoper. Heb er zelf thuis ook eentje. Superstabiel.

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op dinsdag 12 februari 2002 12:27 schreef biobak het volgende:
MSI i815 bord (MSI i815EPT Pro evt. met RAID) is minstens zo stabiel, maar wel goedkoper. Heb er zelf thuis ook eentje. Superstabiel.
Is idd ook een goede optie, ik wou deze eerst ook. Was echter weer es niet op voorraad |:(

• Kapitein Edward
Op maandag 11 februari 2002 22:34 schreef memendo het volgende:

[..]

Een GF 4 op dat met de specs die je net gaf, is dat een overkill. Als ik jou was zou ik dan voor een GF2ti gaan of een GF3 ti 200 (od red. 8500 die is maar iets duurder)
ik zat wel te denken aan een mx 440 ofzo hoor

* Kapitein Edward denkt dat dit een beetje offtopic gaat

edit:

sorry in me sig stond dat ik een ti4200 wou kopen,
dit heeft een kleine "aanpassing gehad en gaat niet door...

sorry had ik niet in de gaten |:(

Verwijderd

stabiel is de ept -pro idd, ik heb em nl. zelf ook, de abit heeft echter meer OC opties, de bus is bij de ept pro nl max 166 Mhz, en daar zit je al snel aan...... de abit gaat tot 200 (geen reeele bus , maar meer dan 166 moet je toch kunnen halen met een p3 S
Pagina: 1