download managers

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
JustOn lukt me nu.

Maar xoom en idrive is klote!
xoom ---> ik heb het geprobeerd om zo'n regel in te voeren in getright maar die doet het niet, waarschijnlijk omdat ik winme heb.

Ook heb ik reget geprobeert, maar ik kan niet uitvogelen hoe dat ding werkt :( Volgens mij downed die net als alle andere progjes alleen maar die website en niet de file.

En wie weet hoe ik van idrive met een download manager kan downloaden.... ik weet dat dit al eerder is gepost maar de link waarnaar ze verwezen bestaan niet meer... Wie weet het nog?

Alvast bedankt

Verwijderd

Liquid : Hoe d/l jij bij JustOn ?
Nu gebruik ik DAP, die crasht elke keer bij JustOn. Verd*rie, nu moet ik m'n freeware op normale manier d/l

• Liquid
  • Niet online
Hoe ik dat doe... hhmmm ik doe het op een beetje omslachtige manier.

*Eerst zet ik bij DAP regular/accelerate aan.
*Ik zoek een site.
*Ik hou shift ingedrukt ---> popup JustOn\blabla
*Dan krijg je de vraag regular of accelerate, ik kies accelerate.
*Dan vraag ie weer regular of accelerate, en ik kies weer accelerate.
*Dan start download....
*Ik wacht tot dat ie aangeeft hoe groot de download is (of een time out aangeeft).
*Maar omdat ik GetRight een veel betrouwbaarder, cancel ik de download.
* In DAP venster klik ik met rechtermuisknop op de download ----> properties ---> kopieer de url.
*Plak de url in Getright (meestal start getright automatisch op om te downen als ik een downloadable urls kopieer)

En zo download ik van JustOn, veel werk, maar veel beter dan DAP ---> GetRight belt veel beter in bij mij en crashed minder.

The End :)

:( Nu mijn vragen nog IEMAND?!?!? :(

Verwijderd

Net heb ik DAP 4 Beta geinstalleerd.
Nou werkt het wel, en hoe
DAP vult gewoon m'n complete bandbreedte op, gemiddeld 61kB/s :P

Thanx Liquid, ik gebruik ipv shift ctrl+alt dan doet tie het prima

Weet nou echt niemand hoe je van idrive met kan downloaden een download manager?

• Liquid
  • Niet online
ik alleen weten hoe je een idrive file in een download manager krijg, het hoeft niet eens te kunnen resumen...

Verwijderd

er moet toch wel iemand zijn die zo'n vraag kan beantwoorden?

Verwijderd

Niet alle sites laten het toe dat je een download manager gebruikt. Idrive zal daar een van zijn. Als ik het mij goed herinner kan je daar ook niet meer dan 4 downloads tegelijk doen, dus het zal mij dan ook niks verbazen.

H.

• Liquid
  • Niet online
2 downloads gelijk....
Pagina: 1