Toon posts:

slot-in of laadje ?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik wil graag een pioneer dvd speler kopen en nu heb ik de keuze uit een slot in of eentje met een laadje...

Mijn vraag is welke is beter? en zit er verschil in kwa snelheid?

Verwijderd

nix beter in snelheid maar slot in is mooier en makkelijker,

heel de tijd met die laadjes klooien,

ik vind het iig mooier (ook al heb ik een aopen pruts ding)

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-04 17:53
Slot in gaat iets langer mee.. door borsteltjes komt stof niet mee..
met laadje blijft stof op laadje liggen en dan wordt het rondgeslingerd.

Andere : Pioneer Slot-in heb digital out dacht ik..

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-04 07:59
Op maandag 11 februari 2002 21:05 schreef hansaat het volgende:
Hoi ik wil graag een pioneer dvd speler kopen en nu heb ik de keuze uit een slot in of eentje met een laadje...

ik vroeg me ook al af wat er beter was want ik ga binnenkort ook een pioneer kopen en ik kon ook kiezen uit die slot in en die laadje maar ik vond die slot in wel vet relaxed want ik heb hem al getest op mijn stage bij funprice

dus het word waarschijnlijk die slot in...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 11 februari 2002 21:05 schreef hansaat het volgende:

Wat is beter?
Ligt eraan.
Als je vaak afwijkende CD's wilt gebruiken zoals miniCD's en van die 'pasjes'-CD's, dan zou ik absoluut een speler met lade nemen.

Ook als je veel CD's met een etiket (erop geplakt) gebruikt zou ik gaan voor de speler met een lade.

Ik heb zelf een speler met Slot-in. Ik vind dat zelf prettiger. Ik zit niet met bovengenoemde zaken (en als dat wel gebeurd, heb ik altijd nog m'n brander MET lade).

Waarom vind ik slot-in fijner?

Ik kan zonder te kijken een cd links naast me in m'n bigtower drukken zonder eerst te pielen om die cd recht in de lade te krijgen... tja... onzin misschien. Maar ik kan sneller werken met een slot-in dan met een lade-geval (de lade moet immers eerst nog naar buiten komen voordat je er een cd in kan doen)

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

snelheid = zelfde (allebei de 116's zijn 16x/40x)

voordeel laadje:
minder herrie
steviger laad-mechanisme

voordeel slot-in:
gebruiks gemak :?

wanneer je er een hele brakke cd in stopt (wat eigenlijk haast nooit voorkomt), komt de cd er op 40 speed als frisbee uit (en dat wil je _niet_ meemaken)

owja, vergeten: een slotin kan niet van die kleinere cd'tjes !

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 11 februari 2002 21:09 schreef dreeke het volgende:
snelheid = zelfde (allebei de 116's zijn 16x/40x)

voordeel laadje:
minder herrie
steviger laad-mechanisme

voordeel slot-in:
gebruiks gemak :?

wanneer je er een hele brakke cd in stopt (wat eigenlijk haast nooit voorkomt), komt de cd er op 40 speed als frisbee uit (en dat wil je _niet_ meemaken)
Ik neem aan dat je het hier over lades hebt want dat heb ik met m'n slot-in nog noooooooit meegemaakt en al wel heeeeel vaak met spelers met lade :( Ook al cd's mee verknald. Komen ze tollend naar buiten zetten en slepen even flink over de lade heen. Gevolg: vet gekrast oppervlak ;(
owja, vergeten: een slotin kan niet van die kleinere cd'tjes !
Kan wel maar dan moet je een 'converter'-CD kopen (normale cd waarvan het midden eruit is gehaald, verder wat klemmetjes zijn aangebracht waar je de kleine cd in kan klemmen) Hoewel ik dat zelf niet graag zou proberen... mocht het losraken dan >:)

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op maandag 11 februari 2002 21:12 schreef wfvn het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het hier over lades hebt want dat heb ik met m'n slot-in nog noooooooit meegemaakt en al wel heeeeel vaak met spelers met lade :(
nee ik had het over slot-in... iemand die ik ken heeft zo'n ding gehad, cd erin, hoop lawaai en kwam zo naar buiten schieten

op dat moment stond z'n kleine dochtertje er naast, en die cd vloog zo langs d'r nek. Niet fijn

Wanneer dit met een lade gebeurt blijft de cd in het laadje spinnen, bij slot-in vliegt ie eruit

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Die Slot-in van mij ging 2x kapot. Zat een ontwerpfoutje in :(

specs

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 11 februari 2002 21:14 schreef dreeke het volgende:

[..]

nee ik had het over slot-in... iemand die ik ken heeft zo'n ding gehad, cd erin, hoop lawaai en kwam zo naar buiten schieten

op dat moment stond z'n kleine dochtertje er naast, en die cd vloog zo langs d'r nek. Niet fijn

Wanneer dit met een lade gebeurt blijft de cd in het laadje spinnen, bij slot-in vliegt ie eruit
Nog nooit gehad met mijn slot-in. Ook nog nooit dat heftige spinnen

Wel gehad met lade-spelers; CD vloog door de kamer heen na indrukken van de eject-knop :(

Conclusie: Beide apparaten kunnen hetzelfde probleem vertonen :'(

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 23:07
Ik zou voor tray gaan...

Ik heb nu een Pioneer DVD speler met slot-in, maar het loopwerk komt wat instabieler(trillingen, herrie) over dan een willekeurige tray speler... ook heeft ie af en toe wat moeite met CDR's.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:28
Slot in heeft zo'n digitale uitgang spif ofzoiets. Verder geen verschil behalve functionaliteit. Zelf heb ik voor de tray versie gekozen omdat ik dat digitale gedoe niet bebruikt. Tray me minder stofgevoelig lijkt. Tray makkelijker exotische formaten cd's pakt. Denk aan de hamburg cd van Macdonalds.

BTW de 116 tray van pioneer heb je in 2 min regiovrij >:)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb mijn slot-in binnen 1.59m regio vrij, dus das het probleem niet...

die spelers zijn wel beetje lawaaierig... bij een dvd moet het volume goed hard anders hoor ik die helicopter erdoor heen.
slot-in is geweldig... maar schoonmaak cd's kun je wel vergeten...

Verwijderd

T'is volgens mij gewoon wat je wil, wil je makkelijk, koop een slot in, wil je praktisch koop een lade, bij pioneer overgens kun je een tool downloaden waardoor b.v. deze met het kijken van een dvd niet zoveel herrie meer maakt, al dit bij de 116/106 al enorm meevalt, dit is namelijk een van de grote verbeter punten op de 105.

Verwijderd

Verkopen ze tegenwoordig nog gewone cd spelers met slut-in?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb zelf een pioneer 16x40x DVD slot in, wat een kabaal produceert dat ding. Ziet er leuk uit maar voor mij nooit meer Slot-in :r

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-04 21:24

Zorro

Z

Op dinsdag 12 februari 2002 16:35 schreef drLiter het volgende:
cd spelers met slut-in?
:D

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Allemaal! Ik heb gekozen voor de Pioneer 116 met een lade... Ik zie tot nu toe meer + plunten in de reactie en het prijsverschil is ook aanwezig.

Hij werkt uitstekend! ben er zeer tervreden over. Ik zag in de reactie's iets over regio vrij maken staan. Wat heb je eraan? kun je toch andere regio's lezen? Volgens mij kun je niet eens aan andere regio's komen in Nederland!

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 10:13 schreef hansaat het volgende:
Bedankt Allemaal! Ik heb gekozen voor de Pioneer 116 met een lade... Ik zie tot nu toe meer + plunten in de reactie en het prijsverschil is ook aanwezig.

Hij werkt uitstekend! ben er zeer tervreden over. Ik zag in de reactie's iets over regio vrij maken staan. Wat heb je eraan? kun je toch andere regio's lezen? Volgens mij kun je niet eens aan andere regio's komen in Nederland!
:+
Gewoon bestellen in de us??
Pagina: 1